Το παρακάτω κείμενο έπεσε τυχαία στα χέρια μου σε μια από τις πορείες που έγιναν τον περσινό 'θερμό' Δεκέμβρη.....
Μια σφαίρα στην πόλη δεν μπορεί να σκοτώσει κάποιον που δεν είναι ζωντανός. Και γύρω μας κυκλοφορούν πολλοί που κουβαλάνε το πτώμα τους και νομίζουν πως είναι ζωντανοί.
Καμία σφαίρα δεν μπορεί να σκοτώσει κανέναν απ’ αυτούς τους αδίστακτους που θέλουν να ζήσουν μια ήσυχη ζωή, που θα έκαναν οτιδήποτε για να συνεχίσουν να κουβαλούν στην πόλη αυτό το κουφάρι.
Καμία σφαίρα δεν μπορεί να τους σκοτώσει, και δεν έχει λόγο να τους σκοτώσει. Δεν διαταράσσουν καμία ομαλότητα που χτίζεται καθημερινά με τη βία, καμία κανονικότητα που κρύβει το φόβο.
Μόνο που η σφαίρα πέτυχε τον Αλέξανδρο που ήταν ζωντανός. Είναι ζωντανός.
Γιατί η ζωή δεν είναι αναπνοή και η απώλειά της δεν μπορεί να διαπιστωθεί στο νοσοκομείο. Γιατί η ζωή αναπνέει στη σύγκρουση. Γιατί η ζωή αναπνέει όταν τρέχει πάνω από τους ακίνητους από το φόβο δρόμους του εγώ, να βρει τους έρωτες στα παγκάκια, το βλέμμα των συντρόφων στις δύσκολες στιγμές, τα τσιγάρα στις λούφες, τις βόλτες στις σκοτεινές γωνιές, τα όνειρα και τα θέλω του εμείς.
Όσοι θέλουν να λένε ότι αυτό ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό είναι σα να κρύβουν ότι τα εγκαταστημένα στις δυτικές μητροπόλεις τάγματα του κράτους ασφαλείας είναι εκεί για να στοχεύουν με τις σφαίρες τους σε σώματα που εξακολουθούν να κινούνται άτακτα στην πόλη, σε μυαλά που εξακολουθούν να βρίσκουν λόγους να μισούν.
Σε σώματα που η ιδεολογία της μηδενικής ανοχής ποινικοποιεί επειδή φτύνουν την κυρίαρχη αποσωματικοποιημένη κουλτούρα των cyber σχέσεων και των προκαθορισμένων διαδρομών. Σε σώματα που δεν μπορούν να ελεγχθούν διαφορετικά παρά μόνο βίαια.
Όσοι επιλέγουν να μιλάνε μόνο για την ‘απανθρωπιά’ της δολοφονίας ενός 16χρονου, όσοι δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα σάλια που τους προκαλεί η κρυφή ηδονή του να παρακολουθούν ένα πιο πραγματικό σήριαλ στην τηλεόραση είναι όσοι δεν έχουν λόγους να αντιλαμβάνονται εμφυλιο-πολεμικά αυτό το γεγονός,
είναι όσοι έχουν λόγους να μην νοιώθουν ασφάλεια γι’ αυτούς και την περιουσία τους και την ψάχνουν στο κράτος,
είναι όσοι γεμίζουν τα καταστήματα με κάμερες, όσοι πιστεύουν ότι αυτές στο δρόμο δεν είναι αρκετές, κι αυτοί που νομίζουν ότι αυτές θα τους σώσουν,
είναι όσοι στρέφουν τις καραμπίνες τους στους μετανάστες εκεί που οι δυνάμεις του στρατικοαστυνομικού συμπλέγματος δεν επαρκούν,
είναι οι τηλεθεατές που μπροστά στη δολοφονία του Μοντασέρ Μοχάμετ Ασράφ στην υποδιεύθυνση αλλοδαπών της Πέτρου Ράλλη, απλά αλλάζουν κανάλι,
είναι όσοι στις εκτεταμένες συγκρούσεις που ακολούθησαν τις επόμενες μέρες, που έδειξαν ότι υπάρχουν πολλοί ακόμα ‘ζωντανοί’ που διαταράσσουν τη φαινομενική ομαλότητα, που έδειξαν πως η τάξη βασιλεύει αλλά δεν κυβερνά, που διεκδίκησαν ότι καμία καταδίκη ή ρύθμιση δε δίνει πίσω τις κλεμμένες ζωές, κατέβηκαν στο δρόμο μόνο για να μετρήσουν υλικές απώλειες.
Και είναι όλοι τους συνένοχοι του ελληνικού κράτους που τη νύχτα της 6/12/2008, δια χειρός του μπάτσου Επαμεινώνδα Κορκονέα, στόχευσε, πυροβόλησε και σκότωσε τον 16χρονο Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο.
Το μόνο που τους αξίζει είναι οργή.
Το μόνο που μας αξίζει είναι ΟΡΓΗ.
Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
57 σχόλια:
Μπείτε στο ellispoint.gr και δείτε τη συζήτηση μάνας Γρηγορόπουλου και Στάη.
Τελικά ο πιτσιρικάς έγινε άθελά του το σύμβολο μιας γενιάς "χαμένης",που δεν ξέρει από πού να πιαστεί,γιατί δεν υπάρχει τίποτα να την εμπνεύσει.
Και βέβαια πέσανε όλοι σαν τους γύπες να σκυλεύσουν το πτώμα του,ο καθείς για τα δικά του ποταπά ωφέλη.
Είναι αυτονόητο ότι η έλλειψη οργής μπροστά στη δολοφονία αυτού του παιδιού και μάλιστα με το συγκεκριμένο τρόπο δεν είναι κάτι το εύκολο. Δε θα ήταν λογικό να μην εκφράσουμε την αγανάκτησή μας. Αναρωτιέμαι όμως για την χρησιμότητα και αποτελεσματικότητα της οργής όσον αφορά στην παρακώλυση της αδικίας. Ο θυμός μπορεί υπό προϋποθέσεις να είναι χρήσιμος στην προστασία του δικαίου απέναντι σε εκείνους που το καταπατούν. Η οργή όμως περιέχει μίσος, παράγει αδικία, προκαλεί βία λόγω της επιθυμίας για εκδίκηση, μειώνει τη διάκριση.
Πριν λίγο καιρό έγινε μία ανάρτηση στο blog σας με θέμα τη συνέντευξη που έδωσε η Κούνεβα στον Σταύρο Θεοδωράκη με σκοπό να αναδείξει την αδικία αλλά, φαντάζομαι, και τη μεγαλοσύνη αυτής της γυναίκας. Στην ερώτηση που της απηύθυνε ο δημοσιογράφος «του γιου σας του Εμμανουέλ τι του είπατε;», εκείνη απάντησε «να μην έχει θυμό και μίσος. Ούτε για τον άνθρωπο αυτό ούτε για αυτόν που τον πλήρωσε. Εγώ πιστεύω ότι όσο μεγαλύτερος ήταν ο φόβος τους τόσο πιο σκληρή ήταν η επίθεση». Έτσι διάλεξε να νουθετήσει το γιο της ώστε να μην αναπαράγει τη βία που δέχτηκε η μητέρα του.
Δε μου αρέσουν οι συμβουλές γενικά όμως καλό θα ήταν ό,τι κάνουμε, ακόμα κι αν κάνουμε μια ανάρτηση, να μη ξεχνάμε την ατομική μας ευθύνη και να συλλογιζόμαστε τι ιδέες αναπαράγουμε και τι μηνύματα δίνουμε. Και δεν εννοώ να μη γίνει η ανάρτηση στη μνήμη του παιδιού, γιατί είμαι σίγουρη ότι περιμένουν πολλοί να με παρεξηγήσουν, αλλά η επιλογή του κειμένου θα μπορούσε να είναι πιο προσεκτική.
Επειδή τέτοιου είδους εκπομπές προβάλλονται μόνο μεταξύ 2-4πμ σας παραπέμπω στον ακόλουθο σύνδεσμο http://www.greektube.org/content/view/55681/2/ . Είναι ίσως η πιο ενδιαφέρουσα και γόνιμη συζήτηση όσον αφορά στα γεγονότα του περσινού Δεκέμβρη και τα αίτιά τους.
Σαν σήμερα επίσης η ηρωίνη πήρε από τον κόσμο τούτο τον "απροσάρμοστο" Παύλο Σιδηρόπουλο.
"Αντε και καλή τύχη μάγκες".
Αναρτήστε και κανένα τραγουδάκι "αναγεννησιακό".
ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ 'ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ' ΜΕΡΕΣ..ΠΟΥ 'ΕΞΩΣΤΡΑΚΙΖΕΤΑΙ' Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΗ.
/perix.thimos!
Κατ' αρχάς η ανάρτηση δεν έγινε στη μνήμη του παιδιού αλλά στη μνήμη της ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ του παιδιού. Είναι ένα γεγονός που δεν πρέπει να ξεχάσουμε.
Κατά δεύτερον η επιλογή του κειμένου ήταν εντελώς συνειδητή και προσεγμένη, σκοπός μου δεν ήταν να καταδικάσω τη βία αλλά να βοηθήσω κάποιους να καταλάβουν οτι κάποιες στιγμές είναι αναγκαία. Πρέπει να καταλάβουμε οτι όσο δεν έχουμε δικαιοσύνη, ισότητα και ελευθερία δεν θα έχουμε και ειρήνη. Καμία εξέγερση δε συμβαίνει ειρηνικά.
Όσο για το παραπάνω βιντεάκι, σε γενικές γραμμές καλό είναι αλλά ο καθηγητής κάπου το χάνει μιλώντας για τις παρελάσεις και το μνημείο του άγνωστου στρατιώτη.
Τονια ,την ωρα της δολοφονιας που λες, ησουν εκει?
http://www.youtube.com/watch?v=8yALJCyz9xE&feature=player_embedded
Α, ναι συγγνώμη, ξέχασα.... Υπάρχει και η "άποψη" του Κούγια. Νόμιζα οτι δεν υπάρχουν άνθρωποι που συνεχίζουν να υποστηρίζουν τέτοια γελοία υποκείμενα.
Το να εθελοτυφλούμε δεν είναι δικαίωμα μας, είμαστε υποχρεωμένοι να ανοίξουμε τα στραβά μας και να συνειδητοποιήσουμε τουλάχιστον τα πιο απλά γεγονότα έτσι όπως έγιναν. Θα σας βόλευε πολύ να ήταν απλά ένα ατύχημα, όμως δεν είναι. Δυστυχώς το γεγονός αυτό αποτελεί την ουσία της δημοκρατίας μας.
Και ΔΕΝ είναι "μεμονωμένο" (για να σας προλάβω).
...και τι ήταν ρε μαλακοκούραδο αν δεν ήταν δολοφονία;
Τόνια, παρασύρθηκες από την αγανάκτησή σου και μάλλον κάπου έχασες το μέτρο. Συνειδητοποιείς τι σημαίνει αυτό που υποστηρίζεις? Εκπλήσσομαι με τη φράση σου: "η βία κάποιες στιγμές είναι αναγκαία". Και ποιος καθορίζει το αναγκαίο? Είναι σύμφωνα με την κρίση του καθενός? Αυτό οδηγεί σε επικίνδυνα μονοπάτια, γιατί σημαίνει ότι θα πρέπει να δεχτούμε όλες τις μορφές βίας σε κάποια φάση, στο όνομα της αναγκαιότητας και της δικαιοσύνης. Οπότε φαντάσου τι έχει να γίνει!
Λέμε ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, απ' όπου και αν προέρχεται (αστυνομία, τρομοκράτες, αντιεξουσιαστές, οπαδούς ομάδων κλπ). Δεν την δικαιολογούμε σε καμία περίπτωση, διαδηλώνουμε και την ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ. Καταγγέλουμε και εκφράζουμε την οργή μας για τη δολοφονία του παιδιού (γιατί ήταν δολοφονία), αλλά και για τη δολοφονία του αστυνομικού ,που ήταν στη φύλαξη μάρτυρα και που γαζώθηκε από σφαίρες τρομοκρατών πριν μερικούς μήνες στα Πατήσια. Ας μην παραβλέπουμε ότι ήταν ένας νέος, εργαζόμενος των 800€ περίπου. Αγανακτούμε και διαδηλώνουμε, όχι όμως καταστρέφοντας τα πάντα στο πέρασμά μας και μάλιστα εκδικούμενοι τους απλούς πολίτες.
Βέβαια δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσε ο κάθε "προοδευτικός" (που εγκρίνει τη βία εναντίον των πολιτών), αν κάποιοι "αγωνιστές" που ένοιωθαν ότι δεν υπάρχει δικαιοσύνη, ισότητα κλπ, έκαιγαν το μαγαζί του ή το αυτοκίνητό του (που ενδεχομένως να το χρωστούσε κιόλας), ή εν πάσει περιπτώσει κατέστρεφαν τη δική του περιουσία ή της οικογενείας του. Αλλά γι’αυτούς ισχύει η γνωστή παροιμία: «μακριά από τον κ..λο μας κι ας είναι και 5 πόντους»!!
συνεχίζεται........
στη συνέχεια προηγουμένου......
Ενδεχομένως οι απόψεις που δικαιολογούν τη βία κατά περίπτωση, να γίνουν μπούμερανγκ κάποια στιγμή. Επίσης η δημοκρατία, η ελευθερία και η δικαιοσύνη δεν είναι λάστιχο, για να προσαρμόζονται στα μέτρα του καθενός. Αλίμονο αν ο καθένας που ένοιωθε ότι παραβιάζονται οι ελευθερίες του, κατέφευγε στην ανεξέλεγκτη βία και μάλιστα εναντίον αυτών που δε φταίνε. Δηλαδή αύριο αν εγώ νοιώσω ότι αδικούμαι σε κάτι μπορώ να έρθω να σου κάψω το σπίτι ή το αυτοκίνητο. Με αυτό τον τρόπο θα αποδώσω δικαιοσύνη. Έτσι δεν είναι? Ας εφαρμόσουμε λοιπόν το νόμο της ζούγκλας!
Τέλος ας πάψει η θεοποίηση, η ωραιοποίηση και η εξιδανίκευση της ιδεολογίας, όλων αυτών των επαναστατών του κ..λου, που ζουν με τα λεφτά του μπαμπά (ή με ληστείες) και στη συνέχεια καταγγέλουν (ρεμβάζοντας από τα χαρακώματα της πλατείας Εξαρχείων) όλα αυτά που απολαμβάνουν. Ενδεχομένως να τους φταίει και ο τρόπος που απέκτησε ο μπαμπάς την περιουσία του, αλλά δεν τους χαλάει να την τρώνε κοπροσκυλιάζοντας. Είναι γνωστό ότι πολλοί από αυτούς προέρχονται από πλούσιες οικογένειες των Β.Π. και κάνουν άλλη ζωή το μεσημέρι και άλλη το βράδυ. Αν είχαν τα κότσια ας πήγαιναν να χτυπήσουν αυτούς που φταίνε πραγματικά. Ίσως έτσι ο αγώνας τους να αποκτούσε και κάποιο λαϊκό έρεισμα.
Μήπως τελικά "το γαρ πολύ του "πνεύματος", γεννά παραφροσύνη" (ενίοτε δε και παραλήρημα)?
(Στίχοι του Γκάτσου -σε παράφραση φυσικά -, αφιερωμένοι σε όλους «προοδευτικούς επαναστάτες»)
Α.Δ.Β.
Συμφωνώ απολύτως με την Τόνια, αρκεί να μας ξαναγράψει τα περί αναγκαιότητας της βίας, όταν θα επιτεθούν αναίτια και στην ίδια.
Η βια ειναι αναγκαια;
δεν μπαινω στην διαδικασια να τοποθετηθω....
αλλα παρακαλω θυμιστε μου καποιους ειρηνικους αγωνες .....
Επισης φανατικη του blog εσυ δεν αισθανεσαι την καθημερινη αναιτια επιθεση εναντιον σου;
Έχω δεχθεί πολλές φορές αναίτια βία στις πορείες και σίγουρα δεν μου άρεσε, αλλά εγώ δε μίλησα για αναίτια και τυφλή βία. Μίλησα για βία που έχει πολλές, πάρα πολλές αιτίες και για βία που εστιάζεται σε συγκεκριμένα σύμβολα και αντιπροσώπους.
Μπορώ να εκφράσω μια απορεία μου? Εσείς που μιλάτε με τόση "αγάπη" και "ειρηνική διάθεση" συμμετείχατε έστω και σε μια πορεία την περασμένη χρονιά? Κάτι μου λέει οτι ούτε απ' έξω δεν περάσατε!
"σου στελνω χαιρετισματα
με δυο μικρα πουλια
λιγοτερα συνθηματα
και πιο πολλη δουλεια"
Μιχαλης Μπουρμπουλης.
Προς τονια
{Δεν αναφερομαι στο αδικοχαμενο παιδι γιατι ολους μας λυπει αυτο το γεγονος.Μην το συνδεσει κανεις παρακαλω με τα παρακατω γιατι δεν προκειται να απαντησω.}
Αληθεια δημοκρατικη τονια γιατι μ'εχεις μπερδεψει,
Πες μου καποιον απο τους ερηνικους και δημοκρατικους διαδηλωτες που πηγαν μια μονο φορα να πουν στην αστυνομια (οριστε κυριοι,αυτος εσπαγε το μουσειο,αυτος το μαγαζι ,πιαστε τους).
Δεν υπαρχει καποιος ολα αυτα τα χρονια να ειδε κατι?Τιποτα?Μηδεν?Φοβουνται κατι?Τι γινεται?
Μαλλον δεν βλεπουν γιατι υπαρχουν τα χημικα της αστυνομιας,ενω οι μολοτωφ ειναι απο αγνα υλικα, της μανας γης.
ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ!
Γιατι ποτε ομως δεν εχει γινει μια διαδηλωση για τους αστυνομικους ,εστω αυτους που σκοτωθηκαν αδικα?Ολοι κακοι ειναι?
Οι φοιτητες ή μαθητες οποιας παραταξης, αναγνωριξουν δημοκρατικους θεσμους μονοπλευρα?
Μπορω να σου θυμησω κι εγω πολλες δολοφονιες αστυνομικων και αλλων προσωπων.
Μας λες 4-5 περιστατικα απο την πλευρα σου και τα υπολοιπα ,ολα αυτα που εχουν γινει ολα τα χρονια στα σκουπιδια?
Δυστυχως αυτο δεν ειναι δημοκρατια.
Κι αν η οργη ξεχειλισει σε βαρος σου?
Αυτη δεν ειναι λυση.
Scripta manent με πρόλαβες! Αν και τα είπες όλα δε μπορώ να μείνω σιωπηλή σε όσα γράφονται. Τόνια, μη συνειδητά θέλω να ελπίζω, αναπαράγεις το δόγμα της τρομοκρατίας! Η τρομοκρατία αγωνίζεται να αποδείξει ότι είναι ένα αυθεντικό λαϊκό κίνημα που καλείται να πάρει τις τύχες στα χέρια του και να περάσει στη «δίκαιη λαϊκή επαναστατική βία». Τρέφεται από τη λαϊκή επιδοκιμασία και επιδιώκει από το λαό τη νομιμοποίηση της. Εξαγιάζει τα μέσα χάρη των σκοπών και το βασικό μέσο που εξαγιάζεται είναι η χρήση της βίας. Ακολουθεί απόσπασμα από κείμενο μιας ομάδας που της αποδίδεται ο χαρακτηρισμός τρομοκρατική:
«Η λαϊκή βία είναι αναγκαία… η βία του καθεστώτος δε μπορεί να αντιμετωπιστεί με ιδεολογικό αγώνα αλλά με τη λαϊκή βία»
Τα συμπεράσματα δικά σας!
Και επειδή η σχέση ηθικής και επανάστασης ήταν πάντα προβληματική, εγώ να δεχτώ ότι η επανάσταση είναι αναγκαία σε κάποιες κοινωνίες ( δε θα επεκταθώ τώρα στη δυνατότητα ύπαρξης ειρηνικής επανάστασης και στη σχέση μέσων – σκοπών ). Ωστόσο, η επανάσταση συνήθως σηματοδοτεί μια αλλαγή, η περσινή εξέγερση τι αλλαγή έφερε πέρα από καταστροφή;
Πάλι μπερδευτήκατε.
Κατ' αρχάς εγώ ποτέ δεν υποστήριξα τη βία μέσα από μια δολοφονία. Καταδικάζω οποιαδήποτε δολοφονική ενέργεια και είμαι αντίθετη με την τρομοκρατία όπως και αν αυτή εκφράζεται.
Μιλώντας για βία εννοούσα τις συμβολικές υλικές καταστροφές που έγιναν πέρυσι (π.χ κάψιμο χριστουγεννιάτικου δέντρου, ελληνικής σημαίας, άγνωστου στρατιώτη, σπάσιμο τραπεζών, καμερών). Οι δολοφονικές επιθέσεις που ακολούθησαν με βρίσκουν εντελώς αντίθετη.
Επώνυμη εσύ από τον περσινό Δεκέμβρη, δηλαδή, έχεις κρατήσει μόνο τις καταστροφές??? Αν ναι, τότε πραγματικά λυπάμαι και δεν θα μπω στον κόπο να σου εξηγήσω πόσο πολύ έχουν αλλάξει τα μυαλά μας από πέρυσι...
Όταν αλλάζουν τα μυαλά αλλάζουν και οι κοινωνίες αγαπητή Τόνια. Εγώ πάλι δε λυπάμαι.
Κάνεις χαρακτηρισμούς τόσο εύκολα όσο αψήφιστα παίρνεις τα γεγονότα. Και οι δολοφονίες συμβολικές ήταν για την 17 Νοέμβρη. Οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές. Αν δεν είχαν προηγηθεί καταστροφές μπορεί να μην είχαν ακολουθήσει δολοφονίκες επιθέσεις. Παραιτούμαι από την προσπάθεια.
Περί "αγώνων" δεκεμβρίου..
Παρακαλώ τους αγωνιστές να με ενημερώσουν για το τίνος κατά αγωνίζονται γιατί έχω μπερδευτεί.
Κατά της αστυνομικής βίας?
-δηλαδή η πράξη ενός μπάτσου σαδιστή πέρυσι με το παιδί και άλλων μερικών πρόπερσι με τους μετανάστες και μερικών ακόμα αντιπρόπερσι με την ζαρτινιέρα δεν αποτελούν μεμονωμένα περιστατικά αλλά κοινωνικό φαινόμενο!
Οπως κοινωνικό φαινόμενο είναι φαντάζομαι και οι σύζυγοι που σπάνε στο ξύλο τις κυράδες τους η οι ασυνειδητοι οδηγοί που αφήνουν αβοήθητους τους χτυπημένους πεζούς στους δρόμους κ.τ.λ..-
Κατά του συστήματος?
-το οποίο δεν τους επιτρέπει να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον βλέποντας τους εαυτούς τους να καταλήγουν δούλοι των 800 ευρώ το μήνα αλλά παράληλα όντας και οι ίδιοι γρανάζια του ίδιου συστήματος κατ επιλογή (γιατί έχει και τα καλά του το σύστημα)-
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι όλα αυτά ξεκίνησαν από τους αντεξουσιαστές-κουκουλοφόρους -αναρχικούς που βρήκαν αιτία να τα σπάσουν και διογκώθηκαν χάρις την έμφυτη τάση των νέων για αντίσταση-ομαδοποίηση-χαβαλέ η οποίες ήρθαν και έδεσαν με την υπερπροβολή των βρυκολακοδημοσιογράφων.
Αυτά δεν είναι αγώνας. Αγώνας είναι για παράδειγμα τα γεγονότα της Γένοβας στην οποία συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων τάχθηκαν εναντίον συγκεκριμένου εχθρού.
''ΟΥΕ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ''!
ΧΘΕΣΙΝΟΙ ''ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ'' ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΓΙΟΥΡΙ ΓΚΕΛΕΡ!
ΒΡΕ ΟΥΣΤ!!!
/perix....
Τόνια, σε ότι με αφορά, απαντώ στην απορία και προφανέστατα μομφή σου: ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΕΡΥΣΙ. Και δεν πήγα συνειδητά και για πάρα πολλούς και συγκεκριμένους λόγους. Αυτό όμως τις σημαίνει? Ότι δεν πρέπει να έχω και να εκφράζω απόψεις για τη βία? Ή μήπως ότι θα ήμουν καλύτερος άνθρωπος αν είχα πάει?
Δε νομίζω ότι είναι ήρωας όποιος πηγαίνει στις πορείες. Ούτε ότι πρέπει να του απονεμηθεί παράσημο ανδρείας και ανθρωπιάς. Οι πραγματικοί αγώνες δίνονται μέσα από την καθημερινή πρακτική και συμπεριφορά του καθενός. Αλίμονο αν περιμένουμε μια επέτειο ή την πραγματοποίηση μιας πορείας για να δείξουμε πόσο υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα, τις ελευθερίες, την ισότητα, τη δικαιοσύνη και τη δημοκρατία.
Δηλαδή τις υπόλοιπες μέρες τι κάνουμε. Το παίζουμε διανοούμενοι απλά? Ή μήπως είμαστε υποκριτές, σαν κάποιους «θρήσκους», που πηγαίνουν στην εκκλησία και κάνουν μεγάλους σταυρούς και μετά μόλις βγουν έξω, κάνουν αίσχη?
Τόνια, έχω πάψει εδώ και καιρό να δέχομαι και να ακολουθώ τους πάσης φύσεως καθοδηγητές. Ακούω, σέβομαι και μελετώ όλες τις θέσεις και απόψεις, αλλά αφού τις αναλύσω καταλήγω στη δική μου γνώμη. Πιστεύω ότι αν δεν εντάξουμε στην καθημερινότητά μας, τη συλλογική δράση και την κοινωνική συμπεριφορά, είμαστε χαμένοι, όσες πορείες κι αν κάνουμε. Και όλα κρίνονται στα μικρά ή μεγαλύτερα πράγματα που ζούμε κάθε μέρα και όχι στα μεγάλα γεγονότα, που μπορεί και να μη συμβούν ποτέ στον κύκλο της δικής μας ζωής. Τα μεγάλα γεγονότα είναι απλά η κατάληξη (η έκρηξη αν θές) πολλών μικρών.
Πάντως αν και διαφωνώ σε πολλά μαζί σου, δε σου κρύβω ότι μου αρέσει ο τρόπος που αντιδράς και λειτουργείς. Διάβασα σε προηγούμενη ανάρτηση ότι είσαι 21 ετών και έχω να παρατηρήσω ότι ευτυχώς διαφέρεις από πάρα πολλά παιδιά της ηλικίας σου.
Α.Δ.Β.
Κάποιος είπε ότι η βία είναι η μαμή της Ιστορίας.
Η βία με σκοπό όμως.Γιατί αυτό που βλέπουμε τώρα,είναι ότι ο σκοπός είναι η βία και μάλιστα με όρους τηλεοπτικούς και από τις δύο πλευρές με αποτέλεσμα άλλη μια τρύπα στο νερό.Οι πιτσιρικάδες το κατάλαβαν νωρίς εξάλλου,γι'αυτό ασχολούνται με το ζωάκι και το τραγούδι του για το παριζάκι.
Υ.Γ. Όλος ο πολιτισμένος κόσμος ασχολείται με την Κοπεγχάγη και για μας στο γαλατικό μας χωριό δεν τρέχει κάστανο
Αγαπητέ souks, περιέγραψες την ωμή και χωρίς ωραιοποίηση πραγματικότητα με λίγες μαγικές λέξεις. "Αντιεξουσιαστές-κουκουλοφόροι-αναρχικοί-αντίσταση-ομαδοποίηση-χαβαλές-και βρυκολακοδημοσιογράφοι". Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Α.Δ.Β.
Συμφωνώ οτι οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές και τα όρια στη βία δυσδιάκριτα, αλλά παρ' όλα αυτά θέλω να πιστευώ οτι από τον περσινό Δεκέμβρη άλλαξαν πολλές συνειδήσεις και αυτό που μας έμεινε δεν ήταν μόνο οι καταστροφές. Συνεχίζω να καταδικάζω τις δολοφονικές επιθέσεις (που πολύ πιθανό κάποιες απ' αυτές να ήταν μόνο προβοκάτσια και τίποτα παραπάνω) αλλά δε νομίζω οτι πρέπει να κάτσουμε στα αυγά μας μόνο και μόνο με το φόβο της πιθανότητας οτι ίσως κάποιοι μας εκμεταλλευτούν κάποια στιγμή.
Souks συμφωνώ μαζί σου οτι σήμερα είναι δύσκολο να εντοπίσεις τον εχθρό, παρ' όλα αυτά όμως πιστεύω οτι μπορείς να τον νοιώσεις. Σήμερα τα πράγματα δεν είναι όπως ήταν στη χούντα όπου όλοι "γνωρίζαμε" και "στοχοποιούσαμε" (εγώ δεν υπήρχα τότε) συγκεκριμένα πρόσωπα, τώρα ο εχθρός μας είναι ολόκληρο το σύστημα. Εγώ, προσωπικά, αντιλαμβάνομαι ως εχθρό μου το κράτος και την εξουσία, τα οποία καθημερινά εμφανίζονται στο πρόσωπο του μπάτσου, του βουλευτή, του διευθυντή και άλλων πολλών. Για εμένα όσο υπάρχει κράτος και εξουσία δε γίνεται να υπάξει δικαιοσύνη, ισότητα και ελευθερία. Όλο αυτό είναι προσωπική άποψη και δε ζητάω από κανέναν να συμφωνήσει μαζί μου.
Τέλος, θέλω να πω οτι δε φαντάζομαι τον εαυτό μου ως έναν ήρωα επειδή πήγα στην πορεία (πάλι παρεξηγήθηκα), αλλά επείσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό να σημαίνει οτι η καθημερινή μου συμπεριφορά πρέπει να είναι έτσι όπως περιγράφεται παραπάνω. Για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και να συνειδητοποιήσουμε κάποια πράγματα χρειάστηκε πολύς κόπος και αγώνας, οι πορείες είναι το αποκορύφομα και γι' αυτό πιστεύω οτι η συμμετοχή μας είναι καθοριστική.
Για τονια
Ποιος σου ειπε οτι μας ενδιαφερουν οι παρουσιες σου στις πορειες και οι διαδηλωσεις σου?
Να απορεις για σενα κοριτσακι ,για τον εαυτο σου,οχι γι'αυτους που απορεις αν κατεβηκαν στις πορειες.
Δικαιωμα μας να κανουμε τον αγωνα μας οπως θελουμεκαι οποτε θελουμε χωρις να ενοχλουμε καποιον φυσικα.
Ενα φαντασμενο εισαι και τιποτα παραπανω.
Μαθε τον κοσμο πρωτα και μετα ελα να συζητησουμε γιατι τον εχεις χασει.
Μην μου αναφερεις εμενα τον κουγια- π.χ και αλλα προσωπα τετοια γιατι εγω δεν θα τα ανεφερα θα πηγαινα να συζητησω μαζι του και θα εβγαζα απο εκει τα συμπερασματα μου.Εκτος κι αν τον γνωριζεις προσωπικα.
Αλλα εσυ φαινεται δεν μπορεις να το κανεις και βρισκεις την διεξοδο των blogs.
Με ποιο δικαιωμα μιλας για την χουντα αφου δεν ζουσες?εχεις αναρωτηθει ποτε αν εκανε ενα καλο η χουντα? το εχεις ψαξει ποτε?
Εσενα περιμεναμε να μας πεις για χουντα,οι παππουδες μας, πατεραδες και μαναδες ηταν ολοι βλακες!
Αλλά βεβαια!Ο σιδηροπουλος που επαιρνε ναρκωτικα ειναι προτυπο για σας η ο ασημος που ειχε καταδικαστει για βιασμο.Σε παραπεμπω στην εκπομπη του θεοδωρακη.
Και να σου πω και κατι αλλο?ουτε χουντα υποστηριζω ουτε τιποτα.Τιποτα στην κυριολεξια!
αλλα ψαχνω και τα υπερ και τα κατα.
Κατι που δεν εχεις κανει ποτε εως τωρα στην ζωη σου απ'οτι φαινεται.
ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΗ-ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΗ---- μονο προσεχε και τους διπλα σου να μην τους προκαλεις τα ιδια.
Δεν σου φταινε τιποτα οι ανθρωποι.
Εγω ειμαι μικρη δεν εχω διαβασει βιβλια δεν εχω παει σε πορειες.Ομως η γνωμη μου ειναι οτι οταν ενα κρατος δεν ακουει τους νεους ανθρωπους αυτοι θα ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ με τετοιο τροπο.
Ανωνυμος 11:07
Προς μαθητρια
Εγω απλα λεω μικρη οτι, Να πας σε πορειες,να διαβασεις βιβλια,να ακουσεις γνωμες αλλων και καποια στιγμη να βγαλεις τα συμπερασματα σου για το αν θα πρεπει η οχι να αντιδρουν ετσι οι νεοι ανθρωποι.Ελπιζω να καταλαβαινεις μικρουλα μαθητρια το σκεπτικο μου.
Ανώνυμε χαίρομαι που έχεις αυτή την άποψη για εμένα, δε θα ήθελα να ακούσω τίποτα λιγότερο από έναν άνθρωπο που βρίσκει και καλά στη χούντα!
Μαθήτρια καλώς ήρθες... Περιμένω να ακούσω τη γνώμη σου και σε άλλα θέματα.
Ανωνυμος 11:07
Προς τονια
Επειδη μαλλον δεν καταλαβαινεις η δεν θες να καταλαβεις η δεν το διαβασες καλα, να σου πω κατι να τελειωνουμε.
Μεινε οπως εισαι!Μην αλλαξεις προς το καλυτερο γιατι και στην μερια της λογικης να περασεις ακομα και αυτη θα σε απορριψει!
ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΙ Ο 'ΑΝΩΝΥΜΟΣ'11.07 ΑΠΕΤΥΧΕ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ ΚΟΡΚΟΝΕΑ (Δολοφονου του Αλεξη) ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!!
/perix.oust!
Ανωνυμος 11:07
Προς Ανωνυμο 11:47
Αδελφος της τονιας εισαι?
Τονια μη μασάς. Είσαι η μόνη καθαρή φωνή εδώ πέρα. Βαρεθήκαμε να ακουμε τις ψευτοηθικολογίες τους τη μίζερη σοβαροφάνειά τους και το φόβο τους για κάθε καινούριο που τον κρύβουν πίσω απο βαρύγδουπες μπουρδολογίες.Εγω είμαι 30 χρονια πιο μεγάλη απο σένα και σου λέω ενα πράγμα. Ξεπεράστε μας και προχωρείστε. Και δεν είμαστε καθόλου αθώοι όπως ισχυρίζονται μερικοί. Η δική μας γενιά δημιούργησε αυτή την κατάσταση και αντι να έχουμε τουλάχιστον το θάρρος να κλείσουμε το στόμα μας τα βάζουμε με τους νέους Προς scripta manet Πέρα απο τους ανθρώπους του πνεύματος που ξέρεις καλά βλέπω έχεις επεκτείνει τις γνώσεις σου και στους αναρχικούς. Είσαι ενήμερη για όλα τα κοινωνικά στρώματα. Εσυ όπως μας τα λες το πρωί θα συζητάς με καθηγητές πανεπιστημίου και το βράδυ θα συχνάζεις στα εξάρχεια. Και για να απαντήσω σε παλιότερο σχόλιό σου. Σέβομαι τους αναλφάβητους και αυτούς που μιλάνε απλά και κατανοητά. Δεν σέβομαι όμως αυτους που με Μεσαιωνικό φανατισμό δεν σέβονται αυτους που ξέρουν περισότερα απο τους ίδιους. Σε αυτούς λοιπόν που και σήμερα θέλουν να κάψουν τον Γαλιλαίο απαντώ με το δικό τους τρόπο.Εσυ λοιπόν δεν είσαι σκρίπτα αλλά σβήστα σβήστα όπως θά λεγε και ο μακαρίτης γνωστός σ' αυτό το blog.
προσεχετε οσοι κυκλοφορειτε πλαι στην τονια..πιθανον εχει ενα ειδος γριπης που κατι προκαλει -ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ-συμφωνα με τον ανωνυμο 11.07..εκτος απο τα διποδα κανει παρεα και με τετραποδα κινδυνευουν και αυτα?
Alitheia, Tonia, Den mas eipes poses tzamaries kai autokinita strapatsarises? Kai poso perifani se kanei na noiotheis i tromokratia pou espires sto perasma sou? Giati eimai sigouri eides tromo kai paniko sta matia ton athoon politon otan katestrefes tis periousies tous. Kai min mas peis pos den to ekanes giati tha einai psema!!! Kapou milises gia eleutheria. Ma exeis osi " eleutheria" theleis, tosi, pou mporeis na tin katapatas opote sou kanei kefi.
Signomi pou diavazo, epikroteis ton fanatismo tis Tonias-i mipos tha eprepe na po "plisi engefalou?- alla katadikazeis ton mesaioniko fanatismo kapoion allon? Asteio kai ....antifatiko!!!
souks
".....singekrimenes omades anthropon taxthikan enantion singekrimenou exthrou". AKRIVOS!!! Oloi eimaste aganaktismenoi me to kratos -kai oxi monon to Elliniko- pou mas pinei to aima san vrikolakas kai den mas afinei na sikosoume kefali, Alla auto den mas dinei to dikaioma na xespame tin orgi mas se autous pou den ftaine. Auto einai katapatisi ton dikaimaton, tis eleutherias kai tis dimokratias.
AUTO EINAI TROMOKRATIA kai poli XOUNTIKI simperifora pou exoun iothetisei kapoioi orkismenoi exthroi ti xountas. Nai, Tonia, to iponooumeno einai gia sena.
Τόνια κάνεις λάθη κατά συρροή!
Μιλάς με πάθος σε νεκρωμένους
Εκθέτεις σκέψεις σε άνοες
Μιλάς για πολιτική σε καποιες που συνειδητοποιήθηκαν πολιτικά στις εκπομπές της Βέφας.
Δεν έχεις μάθει ότι οι μικροαστοί, πάντα αμέτοχοι και απαθείς, πάντα στο πνεύμα των καιρών, πεθαμένοι στο σαλόνι τους, εγκιβωτισμένοι στο φερετροκαναπέ τους με High-definition ταφόπλακα, ηδονικά βυθισμένοι στην απουσία ζωής, ανακυκλώνοντας καθωσπρέπει νερόβραστες κοινοτοπίες, αν δεν είναι ένοχοι είναι ηλίθιοι.
Ας τους χαρίσουμε τον παλιό στίχο του Πανούση:
«Μικροαστοί θα σας φάνε τα παιδιά σας
θα σας φάνε ζωντανούς
Κανίβαλοι, κανίβαλοι θα γίνουνε»
και ας πάψουμε να δίνουμε νόημα στην άχαρη ζωή τους με τις απαντήσεις μας.
η επανασταση αποδειχτηκε ενα ονειρο
μια ξοφλημενη και ευφυης δικαιολογια
διατηρουμε την αισχροτερη μιζερια μας
με "επαναστατικη φρασεολογια"
Νικολας Ασιμος
οσο για σενα παληκαρα ανωνυμε των 2,49, νεε τσε γκεβαρα,μπαρουτοκαπνισμενε απο τις πορειες και το ξυλο της αστυνομιας, θα εδινε πραγματι νοημα στη ζωη μου να σε βλεπα απο τις 7 να τραβας λιοπανια στο χωραφι μεσα στη βροχη.βλεπω οτι αγραψες σχολιο στις 2,49.γυρισες απο δουλεια η απο την επανασταση?
Εγω εχω πληροφοριες παιδια οτι ο ανωνυμος 11:47 ειναι πυγμαχος & ειχε αγωνα με την βλακεια και την κακία.
Δεν παλεψε με καμια απο τις δυο,ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ!
Προς ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ
Τα ευφυολογήματα, το ύφος και η αγωνία σου αν θα καταφέρεις να μειώσεις αυτούς που έχουν διαφορετική άποψη από σένα, θυμίζουν Καρατζαφέρη. Είσαι στο σωστό δρόμο!!
Επίσης σε ενημερώνω ότι αργότερα θα γράψω τις απόψεις μου για το κράτος και για τη συλλογική ευθύνη. Και επειδή εγώ δε διεκδικώ το τεκμήριο της γνώσης, ούτε έχω πρόβλημα αν με χαρακτηρίσεις αμόρφωτη, ετοίμασε από τώρα τη διανοουμενίστικη κριτική σου.
Τέλος, αντί άλλου σχολίου, αφιερωμένο στους «δήθεν» όλου του κόσμου, καθώς και στους απανταχού συμπλεγματικούς και υστερικούς εκφραστές της παπαρολογίας.
« …και το μυαλό μου είναι θολό…!!! Πω, πω, πω, πω. Πω…πω…πω…πω….!!!!»
(ποιητής Φαμφάρας από την ταινία: «Ξύπνα Βασίλη»)
Απολαύστε το video στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.youtube.com/watch?v=V_AUDyaqtKY
Α.Δ.Β.
Προς ανώνυμο των 2:49 (ή "σας έχω σιχαθεί" ή όπως αλλιώς λέγεται..)
Όλα καλά αυτά που γράφεις, αλλά δε μας είπες από ποιό "μετερίζι" δίνεις το δικό σου αγώνα.Πάντως εκτός από το να χλευάζεις, να υποτιμάς και να κρίνεις τους άλλους με αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο σου, δεν έχεις εκφράσει και καμιά ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ άποψη.
Επίσης δε νομίζω ότι η Τόνια έχει ανάγκη την υποστήριξή σου.
Το παραπάνω βιντεάκι του Φαμφάρα είναι αφιερωμένο και σε σένα.
http://www.youtube.com/watch?v=AsOBtTNJ-aA&feature=player_embedded#
απο τα Χανια
Έγραψες χθες Τόνια, ότι ο εχθρός είναι το κράτος και η εξουσία. Δε διαφωνώ εντελώς με αυτή την άποψη. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Μόνο που εμείς αποφασίζουμε και καθορίζουμε τη μορφή που έχει το κράτος και η εξουσία. Εμείς με την ψήφο μας εκλέγουμε τους βουλευτές και τους διατηρούμε στις θέσεις τους. Δυστυχώς όλοι αυτοί είναι η δική μας εικόνα, που διαμορφώνεται με τη συμμετοχή μας, με την ανοχή μας και με τη σιωπή μας. Είμαστε συμμέτοχοι και μέρος του συστήματος και με τις πράξεις μας δημιουργούμε όλα τα κατεστημένα, που στη συνέχεια καταγγέλουμε.
Εμείς είμαστε αυτοί που «λαδώνουν» τους γιατρούς, τους πολεοδόμους, τους εφοριακούς κλπ., για να κάνουμε τη δουλειά μας. Κάποιοι τα παίρνουν επειδή κάποιος τους τα δίνει. Δε «λαδώνονται» μόνοι τους.
Εμείς είμαστε αυτοί που παρακολουθούν τα τηλεοπτικά σκουπίδια και έτσι δημιουργείται και συντηρείται το «δημοσιογραφικό» και όποιο άλλο star system.
Εμείς είμαστε αυτοί που νοιάζονται για το περιβάλλον και την οικολογία, αλλά δεν ανακυκλώνουμε, πετάμε τα σκουπίδια μας όπου βρούμε, ρυπαίνουμε τις παραλίες και γενικά κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για αν επιβαρύνουμε τον πλανήτη.
Εμείς είμαστε αυτοί που απαιτούν σεβασμό και τήρηση νομιμότητας από όλους τους άλλους, αλλά τον εαυτό μας τον εξαιρούμε από αυτή την υποχρέωση.
Εμείς είμαστε αυτοί που είναι υπέρμαχοι της αξιοκρατίας, αλλά ψάχνουμε να βρούμε το βύσμα για να βολέψουμε το παιδί μας ή τον εαυτό μας.
Και πολλά ακόμα…………………..
Αν δεν πάψουμε να είμαστε ο εαυτούλης μας, αν δεν αποβάλουμε τον ωχαδερφισμό και τη μικροαστική μιζέρια που μας χαρακτηρίζει καθώς και τη λογική του βολέματος, θα πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο. Οι αγαπημένες μας φράσεις είναι: «έλα μωρέ, εγώ θα σώσω τον κόσμο?» ή «βολεύτηκα εγώ, οι άλλοι ας πάνε να πνιγούν!» ή «αφού το κάνει ο άλλος γιατί να μην το κάνω κι εγώ?».
Αν δε γίνουμε ενεργοί πολίτες και δεν εντάξουμε τη συλλογική δράση και την κοινωνική συμπεριφορά στην καθημερινότητά μας (όπως έγραψα και σε προηγούμενο σχόλιο) δε θα καταφέρουμε να αλλάξουμε κατεστημένα. Πιστεύω ότι ο αγώνας πρέπει να δίνεται καθημερινά από όλους μας, από τη θέση που ο καθένας βρίσκεται.
συνεχίζεται............
Σκεφτείτε πόσες λεπτομέρειες της καθημερινότητας δίνουν το στίγμα. Πόσες καθημερινές μικρές συμπεριφορές δείχνουν το χαρακτήρα μας. π.χ. παρκάρουμε σε χώρο στάθμευσης που είναι για 2 αυτοκίνητα, με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χωράει δεύτερος (λες και δε θα το βρούμε μπροστά μας κάποια στιγμή), ή προσπαθούμε να «φάμε» τη σειρά του άλλου που είναι στην ουρά πριν από μας (τάχα μου δεν το καταλάβαμε), ή περιμένουμε να κάνουν οι άλλοι αυτό που εμείς μπορούμε να κάνουμε (πχ αν το πεζοδρόμιό μας έχει χιόνι, δεν παίρνουμε το φτυάρι να το καθαρίζουμε, αλλά φωνάζουμε «που είναι το κράτος!!»). Θα μπορούσα να πω πάρα πολλά ακόμα…
Τέλος επειδή όλοι κάποτε ήμασταν νέοι (δε γεννήθηκε κανείς μεγάλος), αντί να θαυμάζουμε και να ενθαρρύνουμε απλά τους νέους στο να αγωνιστούν για να αλλάξει ο κόσμος, καλό θα είναι να αντισταθούμε κι εμείς έμπρακτα σε όλα αυτά που καταγγέλουμε. Ας υιοθετήσουμε συμπεριφορές κόντρα στο ρεύμα των πολλών. Ας μην έχουμε το άλλοθι ότι εμείς τώρα μεγαλώσαμε
συνέχεια προηγουμένου.....
και ως εκ τούτου ενσωματωθήκαμε στο σύστημα, μόνο και μόνο για να καθησυχάζουμε τη συνείδησή μας. Λες και το αναγνωρίζουμε τα λάθη μας, μας σώζει.
Εν κατακλείδι, «…..εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω» (Γαλάτεια Καζαντζάκη)
Α.Δ.Β.
Τις κρύες γυναίκες που με χαϊδεύουν,
τους ψευτοφίλους που με κολακεύουν,
που απ’ τους άλλους θεν παλικαριά
κι οι ίδιοι όλο λερώνουν τα βρακιά,
σ’ αυτήν την πόλη που στα δυο έχει σκιστεί,
τους έχω βαρεθεί.
Και πέστε μου αξίζει μια πεντάρα,
των γραφειοκρατών η φάρα,
στήνει με ζήλο περισσό,
στο σβέρκο του λαού χορό,
στης ιστορίας τον χοντρό το κινητή,
την έχω σιχαθεί.
Και τι θα χάναμε χωρίς αυτούς όλους,
τους γερμανούς τους προφεσόρους,
που καλύτερα θα ξέρανε πολλά,
αν δεν γεμίζαν ολοένα την κοιλιά,
υπαλληλίσκοι φοβητσιάρηδες, δούλοι παχιοί,
τους έχω βαρεθεί.
Κι οι δάσκαλοι της νεολαίας γδαρτάδες,
κόβουν στα μέτρα τους τους μαθητάδες,
κάθε σημαίας πλαισιώνουν τους ιστούς,
με ιδεώδεις υποτακτικούς,
που είναι στο μυαλό νωθροί,
μα υπακοή έχουν περισσή,
τους έχω βαρεθεί.
Κι ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος,
κέρδος ποτέ μα από παθήματα χορτάτος,
που συνηθίζει στην κάθε βρωμιά,
αρκεί να έχει γεμάτο τον ντορβά
κι επαναστάσεις στ’ όνειρά του αναζητεί,
τον έχω βαρεθεί.
Κι οι ποιητές με χέρι υγρό,
υμνούνε της πατρίδας τον χαμό,
κάνουν με θέρμη τα στοιχειά στιχάκια,
με τους σοφούς του κράτους τα ‘χουνε πλακάκια,
σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω σιχαθεί.
Κι οι ποιητές με χέρι υγρό,
υμνούνε της πατρίδας τον χαμό,
κάνουν με θέρμη τα στοιχειά στιχάκια,
με τους σοφούς του κράτους τα ‘χουνε πλακάκια,
σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω σιχαθεί.
Σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω σιχαθεί.
Στίχοι: Δημοσθένης Κούρτοβικ & Wolf Birman
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Εμενα παντως αυτο που με προβληματιζει ειναι ολοι μας μπορουμε να συναντηθουμε να επικοινωνισουμε για ζητηματα κοινωνικα ,πολιτικα,τοπικα,πολιτιστικα οτι αλλο θελετε κοινο? εκεινο που μενει απο ολα τα γραφομενα ειναι:Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ.. ΑΠΟΨΗ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ.. ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΟΥ.. ΤΟ ΣΤΥΛ ΜΟΥ.. Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΜΟΥ.Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ.ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
Αγαπητή Τόνια,
Εχω την εντύπωση πως κάπου συγχέεις την ΒΙΑ με την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ κι αυτό θα σε δυσκολέψει όταν θα χρειαστεί να πολεμήσεις ή να επαναστατήσεις για ιδανικά, στόχους, οράματα, αξίες, αρχές.Επειδή το θέμα είναι πολύ μεγάλο και μάλλον δεν καλύπτεται με μερικές γραμμές σε κάποια ιστοσελίδα θα σου κάνω μόνο μια ερώτηση :«Η περυσινή διαδήλωση ή η φετεινή τι αιτήματα συγκεκριμμένα είχε.Γιά ποιο όραμα ή στόχο βγήκες στους δρόμους. Τι πέτυχες.». Όταν κάνεις απολογισμό μέσα σου και ξεδιαλύνεις βασικές εννοιες τότε θα σου εξηγήσω πότε διαδηλώνουμε ή επαναστατούμε και γιατί.
Προς ανωνυμο.
Εγω θα παω σε πορειες θα διαβασω και βιβλια αλλα οταν ερθει η ωρα. Εσυ που εχεις παει σε πορειες και εχεις διαβασει βιβλια πιστευεις πως υπαρχουν υπερ στη χουντα και ποια ειναι αυτα;Για γραψτα να τα διαβασουμε ολοι.
ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΝΟΣΤΙΣΜΟ ΑΠΟ "ΠΟΡΕΙΕΣ" "ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ" "ΕΠΙΤΑΦΙΟΥΣ" Κ.Λ.Π ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ ΚΟΛΗΜΕΝΟ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟ...ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ "ΠΡΟΣΟΧΗ" ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ
/perix...?
Δεν ξέρω σε ποιόν να πρωτο απαντήσω γι' αυτό θα αναφερθώ στα σημαντικότερα σημεία.
Σίγουρα εμείς είμαστε αυτοί που διαμορφώνουμε την εικόνα της κοινωνίας μας, αλλά όταν το κράτος συνειδητά σου στερεί τη μόρφωση και την παιδεία με τακτηκές που ως μόνο στόχο έχουν να σε μετατρέψουν σε πρόβατο άβουλο, χωρίς σκέψεις, χωρίς γνώσεις, χωρίς αλήθειες και ιδανικά, τότε τι περιμένεις??? Και όταν ακόμα καταφέρεις να βγεις απ' αυτή την παγίδα φυσικά κ θα δώσεις το φακελάκι στο γιατρό όταν ξέρεις οτι χωρίς αυτό η γιαγιά σου, το παιδί σου ή όποιος άλλος θα κινδυνέψουν.
Συνεχίζοντας θέλω να πω οτι οι περσινές και φετινές πορείες δεν είχαν αιτήματα συγκεκριμένα γιατί αν προσπαθούσαμε να καταγράψουμε όσα απαιτούμε να αλλάψουν ακόμα θα γράφαμε. Αγωνιζόμαστε για να αλλάξουμε τα πάντα!!! Τίποτα λιγότερο... Τώρα για το τι κερδίσαμε έχω να σου πω οτι ο μόνος χαμένος αγώνας είναι αυτός που δεν έγινε ποτέ.
Goddess ξανα διάβασε σε παρακαλώ πολύ το κείμενο που ανάρτησα και θα καταλάβεις πόσο "αθώα" είναι τα ανθρωπάκια που υπερασπίζεσαι. Παρόλα αυτά δε συμφωνώ με τις καταστροφές που έγιναν αδιάκριτα.
Ρυάκι με πρόλαβες, σκεφτόμουν και εγώ να το ανεβάσω αυτό το βίντεο.
Υ.Γ Δεν στραπατσάρισα καμία τζαμαρία και κανένα αυτοκίνητο (όποιος θέλει το πιστεύει).
Τόνια
Βία στη βία της εξουσίας !
Βία στη βία της εξουσίας ?
Βία στη βία της εξουσίας ...
Μα είμαστε κατά της βίας, γιατί η ΒΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΒΙΑ (οποιαδήποτε μορφή βίας), κάτι που δεν θέλουμε, γιατί δεν θέλουμε να γίνουνε ίδιοι με αυτούς ...
Θαυμάζω ,μπορεί και να ζηλεύω λίγο, τον αυθορμητισμό της ηλικίας σου και την τόλμη σου που επώνυμα – όλοι γνωρίζουμε ποιά είναι η Τόνια – υποστηρίζεις τις θέσεις σου (δεν θα κρίνω εγώ αν είναι σωστές η λάθος), σηκώνεις το βάρος της γραφής σου ακόμα και την στιγμή που προκαλείσαι να απαντήσεις η να διευκρινίσεις η έστω να δικαιολογήσεις μια τοποθέτηση , αντίθετα απ’ όλους εμάς που πίσω από ψευδώνυμα και από το ‘Ανώνυμος’ νουθετούμε αλλήλους. Μη ‘μασάς’ και μην αναλώνεις εαυτόν σε απαντήσεις.
Η πρώτη παράγραφος της ανάρτησης τα είπε όλα.
Θα περιμένω κάθε φορά την επόμενη ανάρτησή σου κι ας μην σχολιάζω.
Υ.Γ.
Δοθείσης ευκαιρίας να σου πω για το Νησί των Γερόντων.
Ego den xero poia einai i Tonia. Den xero kan an einai apo ton Asopo i oxi. To mono pou xero einai to onoma tis, i ilikia tis kai apo grafomena se alles anartiseis exo simperanei einai foititria -tis geoponikis mallon-.
Den simfono se polles apo tis apopseis tis kai kapou me exorgizei o fanatismos tis kai i ellipsi sevasmou kai katanoisis pros autous pou exoun diaforetiki gnomi kai diaforetiki prosopikotita kai tropo zois.
Tha prepei na po omos, pos kai ego thavmazo to tharros kai ton afthormitismo tis. Kai ektimo to gegonos oti prospathei -me ton tropo tis- kai oramatizetai enan kalitero kosmo. Mipos ligo-poli etsi den eimaste oloi kapote?
Tora, an o dromos tis kai o agonas tis einai sostos i oxi, auto, mono to mellon tha to deixei. Kali sou tixi, Tonia.
http://news247.gr/a/4!122736
αν τελειωσετε τον διαλογο μαζεψετε λιγο νωρις τα παιδια σας στο σπιτι.ΧΑΛΕΠΟΙ ΚΑΙΡΟΙ
Δημοσίευση σχολίου