Οδός Κρήνης (3) : Ιούνης – Διαφωνίες
-
«Τη νύχτα που γεννήθηκες την πέρασα στη φυλακή». Την πρώτη φορά που μου το
είπες τρόμαξα αλλά μετά μου εξήγησες. Χαμογελούσαν ακόμα τα μουστάκια σου.
Εκείν...
Πριν από 5 ημέρες
3 σχόλια:
souks νασαι καλα ευχομαι σε σενα και σε ολο τον κοσμο χρονια πολλα και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ..
Επισης ευχομαι τουλαχιστον αυτες τις μερες να βλεπω γυρω μου ευτυχισμενα προσωπα....
ΔΩΡΕΑΝ βιβλίο για ΠΡΟΓΝΩΣΗ-ΑΠΟΤΡΟΠΗ/μετριασμό σεισμών! Μετάφραση έργου καθηγητή Ικέγια.
http://aftarkia.wordpress.com
-ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ...γιατι οχι..αμα συμφωνει και το ΠΑΜΕ.
Δημοσίευση σχολίου