Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Καπνοαπαγορευση



Η καπνοαπαγόρευση είναι προ των πυλών. Το μέτρο τελικά θα ισχύσει από 1/7/2009 και όχι 1/1/2010, όπως αρχικά είχε αποφασιστεί. Για την εφαρμογή του Νόμου, η γνώμες διίστανται και οι αντιδράσεις των καπνιστών πολλές. Το 30% των πολιτών δε συμφωνεί με το μέτρο και το θεωρεί (όχι άδικα) ρατσιστικό. Και οι διαμαρτυρόμενοι αυξάνονται όταν οι απαγορεύσεις αφορούν σε χώρους ψυχαγωγίας. Άντε να πας στα μπουζούκια και να μην καπνίσεις!!!!!

Το τσιγάρο σίγουρα είναι βλαβερό, αλλά δεν είναι το μόνο. Κατά τη γνώμη μου όταν κάποιοι ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την υγεία μας, κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Τα Ασφαλιστικά Ταμεία και οι Εταιρείες Ασφαλειών Ζωής, φημολογείται ότι δαπανούν τεράστια ποσά στους ασφαλισμένους, που έχει υποστεί βλάβη η υγεία τους, λόγω του καπνίσματος. Και μην ξεχνάμε ότι οι καπνοβιομηχανίες είναι οι πρώτες εταιρείες σε τζίρο παγκοσμίως.

Θα περιμένουμε λοιπόν την 1/7/2009, να δούμε αν το μέτρο θα έχει πλήρη εφαρμογή ή θα υπάρξουν «παραθυράκια», αφού η χώρα μας θεωρείται το μεγαλύτερο φουγάρο της Ευρώπης.

1 σχόλιο:

Δημήτρης Γιαννιός είπε...

Επειδή στην Ελλάδα πρώτα φτιάχνεται το "παράθυρο" και γύρω του χτίζεται ο νόμος, έχω την εντύπωση οτι κάτι άνάλογο θα γίνει και τώρα με την απαγόρευση του καπνίσματος, έτσι κι αλλιώς όλα εδώ είναι ημίμετρα.

Είμαι κι εγώ καπνιστής και περιμένω να δω πόση εφαρμογή θα έχει το μέτρο.

Από φίλο μου ξέρω, προσωπικά δεν έχω πάει, οτι στην Ιρλανδία αυτό το μέτρο ισχύει πολλά χρόνια τώρα, πας σε μια pub και βγάινεις στο πεζοδρόμιο να καπνίσεις. Στη Γερμανία και στην Ολλανδία που έχω πάει τα πράγματα είναι πιό χαλαρά αλλά στους χώρους μαζικής εστίασης οι ζώνες καπνιστών και μη τηρούνται και όχι με εττικέτες απλώς αλλά και με τα κατάλληλα συστήματα εξαερισμού.

Βέβαια υπάρχουν και οι εναλλακτικές λύσεις: http://www.esmoke.gr


Τα πνευματικά δικαιώματα για εικόνες ,φωτογραφίες ,κείμενα και βίντεο ,πού αναρτώνται στο παρόν ιστολόγιο,ανήκουν αποκλειστικά στούς δημιουργούς τους