Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Νεκρά ζώα και ζωντανά τέρατα

Παραθέτω την καταγγελία που κάνει μέσω του ιστολόγιου μας ο Τάκης ο Ρουβέλας.

"Σήμερα 25 Μαρτίου το πρωί βρήκα στην αυλή του σπιτιού μου δηλητηριασμένα από φόλες το μικρό σκυλί και τις γάτες μου, όπως επείσης στην γύρω γειτονιά νεκρά τρία σκυλιά και γάτες.
Καταγγέλω επώνυμα και αφήνω στην κρίση σας αυτά τα ΖΩΑ δολοφόνους.
Απαιτώ σαν δημότης ο δήμος να πάρει μέτρα για αυτή την κατάσταση.

Παναγιώτης Α. Ρουβέλας "


Δεν θα απευθυνθώ σαυτούς που έχουν χόμπυ να σπέρνουν αβασάνιστα το θάνατο γιατί δεν θα διαβάσουν το κείμενο, όμως πολλοί από εμάς που έχουμε χόμπυ να προσπαθούμε - έστω και στο ελάχιστο- να βελτιώνουμε τις συνθήκες ζωής μας πρέπει να περιθωριοποιήσουμε κάποιους και να περιορίσουμε τέτοια φαινόμενα.
Ζούμε σε μια μικρή κοινωνία που σε αντίθεση με τις μεγάλες, οι μεμονομένες δράσεις μπορούν να επιφέρουν αποτέλεσμα.
Προτρέπω λοιπόν άσχετα αν ο δήμος θα κάνει κάτι γι αυτό ο καθένας μας με τον τρόπο του να συμβάλει η έστω να μην μένει αδιάφορος στην κακοποίηση ζώων αδέσποτων και μη.
Θα μου πείτε και τι να κάνουμε?
Είναι παρατηρημένο ότι αυτοί που τα κάνουν αυτά δεν αρκούνται μόνο στην πράξη βγαίνουν μετά και το διαλαλούν καυχώμενοι για το κατόρθωμα τους.

ΚΡΑΞΤΕ ΤΟΥΣ στα μούτρα τους, δώστε τους να καταλάβουν ότι αυτό που κάνουν δεν έχει σχέση με σύνχρονη ανθρώπινη συμπεριφορά.

Οσο γι αυτόν που ανήμερα της εθνικής εορτής αποφάσισε να μιμηθεί τον Κολοκοτρώνη και να μας απαλάξει από τον ζυγό της σκυλικής αυτοκρατορίας καλό θα ήταν να κάτσει λίγο στο κοντάρι της Ελληνικής σημαίας στην βεράντα του και να σκεφτεί τι έκανε.

5 σχόλια:

GODDESS είπε...

Lipiron. Kai to pio lipiro einai auto to -vgainoun meta kai to dialaloun kafxomenoi- giati deixnei oti autoi pou dilitiriasoun ta anipopta zoa, to kanoun sineidita kai to theoroun sosto. An auto den einai diastrofi... tote ti einai????

Ανώνυμος είπε...

kai 8a idrwsei to ayti toys!

Ανώνυμος είπε...

για ενα πραγμα εχω μετανοιωσει στη ζωη μου, που ενας μπροστα μου κλωτσησε ενα γατακι και εγω δεν αντεδρασα.ευτυχως το σπιτι μου εχει γινει καταφυγιο διαφορων ζωων.

Ανώνυμος είπε...

καλο θα ηταν ολοι οι κατοικοι να περναμε μια φορα το χρονο απο ψυχιατρικες εξετασεις γιατι καλυτερα το προλαμβανειν παρα το θεραπευειν.

Ανώνυμος είπε...

απωθημενα ειναι ολα αυτα συγχωριανε παναγιωτη.δεν μπορουν να ξεσπασουν στο γαιδαρο και ξεσπουν στο σαμαρι.εδω ο καθενας ελευθερα κυκλοφορει με οπλο,αργει να την βαρεσει καποιου και να εχουμε χειροτερα.


Τα πνευματικά δικαιώματα για εικόνες ,φωτογραφίες ,κείμενα και βίντεο ,πού αναρτώνται στο παρόν ιστολόγιο,ανήκουν αποκλειστικά στούς δημιουργούς τους