Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011

Μελοδικές επενδύσεις

"Λοιπόν η απόφαση βγήκε και είναι αρνητική. Το cd θα κυκλοφορήσει στον «Επενδυτή» χωρίς την δική μου άδεια, αλλά με την άδεια της ΑΕΠΙ, η οποία έχει συμβόλαιο με τον Γιαννίκο να κυκλοφορεί ότι θέλει, παρόλο που τα μέλη της έχουν να πληρωθούν 3 χρόνια από αυτόν.
Σημείωση: στο δικαστήριο δεν είχα την παραμικρή υποστήριξη από την εταιρία του πατέρα μου, ΜΙΝΟΣ-ΕΜΙ. Το συγκεκριμένο θέμα με τον Επενδυτή δεν είναι οικονομικό αλλά ηθικό. Στα ασφαλιστικά μέτρα δε ζήτησα χρήματα."

Απο την Μυρσίνη Λοίζου

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτα τα τραγουδια μετα απο τοσα χρονια εχουν συλλεκτικη και συναισθηματικη αξια.εχουν χιλιαδες φορες κυκλοφορισει,δεν ειναι οικονομικο το θεμα.ειναι η εκμεταλλευση που γινεται.θα θυμαστε με τον καζαντζιδη τι γινοταν.και ψυχουλα του εδιναν και νομικα δεμενος ητανε.

Ανώνυμος είπε...

Ποιά πνευματικά δικαιώματα...
Στην εποχή του μνημονίου αυτά θα ανήκουν στους παραγωγούς, μην βιάζεστε όχι στους πραγματικούς παραγωγούς , τους δημιουργούς του έργου, αλλά στους επιχειρηματίες που "επενδύουν" στην παραγωγή του

Ανώνυμος είπε...

τους ..προαγωγους μαλλον θα θελεις να πεις.

Kαλημέρα ήλιε, καλημέρα!!! είπε...

Επίσης διαβάσαμε και αυτό:

"Ανοιχτή Επιστολή στον Πρωθυπουργό, και την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

Κυρίες και Κύριοι της Κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ. Γνωρίζω εκ των προτέρων, ότι αυτή η κίνησή μου είναι συμβολική, εν τούτοις η συνείδησή μου, και η αξιοπρέπειά μου ως ενεργού πολίτη μου επιβάλλει να σας γνωστοποιήσω τα εξής: Ο πατέρας μου Μάνος Λοΐζος αγωνίστηκε με τον δικό του τρόπο, για αξίες όπως η Ελευθερία, η Δημοκρατία, και η Κοινωνική Δικαιοσύνη. Προσπάθησε να υπηρετήσει μέσω της τέχνης του, τα οράματα και τις αξίες ενός καταπιεζόμενου Λαού, ο οποίος με πολύ κόπο, αίμα και δάκρυα αγωνίστηκε για την Δημοκρατία, την οποία τόσο βάναυσα του την στερούσαν. Αφού αυτός ο Λαός κατοχύρωσε με πολλούς αγώνες τα στοιχειώδη Δημοκρατικά δικαιώματα τα οποία στην Ευρώπη είχαν κατακτηθεί χρόνια πριν, έρχεστε σήμερα και όπου Δικαιώματα βάζετε ευκαιρίες.

Τα Δικαιώματα στην εργασία, την υγεία, την Παιδεία, την ποιότητα ζωής, τον πολιτισμό, τα έχετε κάνει ένα απέραντο fast track έξυπνων επενδύσεων, ξεπουλώντας όχι μόνο τον Δημόσιο πλούτο αυτή της χώρας, αλλά και την ίδια την ανθρώπινη ύπαρξη. Τόσα χρόνια σας ακούω να χρησιμοποιείτε το "Καλημέρα Ήλιε" στις Κομματικές σας συγκεντρώσεις. Παλιότερα, απλά με ενοχλούσε αισθητικά καθώς και με πλήγωνε, εξαιτίας αφενός της υποκρισίας σας, -διότι οι δικές σας αξίες επέβαλαν και έναν βαθιά εξουσιαστικό τρόπο ζωής, και δημιούργησαν σκλάβους αντί για ελεύθερους ανθρώπους, και ενεργούς πολίτες- και αφετέρου διότι οι δικές σας αξίες δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με αυτό που προσπαθεί να πει το συγκεκριμένο τραγούδι. Τώρα όμως πλέον εξοργίζομαι, γιατί δείχνει ότι δεν έχετε καταλάβει τίποτα από τους αγώνες του Λαού και των εργαζομένων, πράγματα τα οποία ενέπνευσαν τον πατέρα μου, και του έδωσαν και μια αντίστοιχη στάση ζωής στην καθημερινότητά του ως πολίτη, και στις σχέσεις του με τους συνανθρώπους του.

Το τραγούδι αυτό καλημερίζει τον Ήλιο, την ελπίδα, την αλληλεγγύη, και την προσμονή ενός ολόκληρου Λαού, για Δημοκρατία και Ελευθερία. Εσείς όμως, είστε υπεύθυνοι για την πιο βαθιά, πνευματική, αξιακή, ηθική, και πολιτισμική καταχνιά που θα μπορούσε να έχει ποτέ αυτός ο τόπος. Ως εκ τούτου, σας απαγορεύω ρητά και κατηγορηματικά, να χρησιμοποιείτε έργο ή μέρος του έργου του Μάνου Λοΐζου, σε οποιαδήποτε κομματική σας εκδήλωση ή δραστηριότητα. Βέβαια ίσως να απαντήσετε ότι το έργο του Μάνου Λοΐζου ανήκει στον Λαό. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο όμως και η συγκεκριμένη πράξη εκ μέρους μου. Επειδή όπως αποδείχτηκε δεν είστε, και ούτε ήσασταν ποτέ μέρος αυτού του Λαού, και δεν έχετε πλέον κανένα δικαίωμα και καμία νομιμοποίηση να συνεχίζετε να τον εξαπατάτε. Ο Ήλιος άλλωστε, είναι δικός μας, και όχι δικός σας. Δεν μπορεί κανείς να μας τον πάρει. Και δεν θα μας τον πάρει".

Μυρσίνη Λοΐζου


Πηγή :www.enet.gr

kats69 είπε...

ο νταλαρας,(ο συζυγος της κυριας αννας νταλαρα)ειναι ενα απο τους σημαντικοτερους ελληνες καλλιτεχνες εχοντας τραγουδησει εκτος των αλλων το μεγαλυτερο μερος του εργου του μανου λοιζου. ο νταλαρας ομως με τα χρονια μεταλαχθηκε(η τον μεταλαξε η κυρια αννα)κι εγινε κι αυτος μερος του συστηματος, του συστηματος που η μυρσινη λοιζου ασκει δρυμη κατηγορω στο παραπανω κειμενο.μηπως πρεπει να του απαγορευσει και αυτουνου να ερμηνευει τα τραγουδια του πατερα της?

"##########" είπε...

Τι λες βρε kats69 Χοντρο%@#@$@, αν δεν ήταν ο Νταλάρας, η Αλεξίου και κάποιοι άλλοι ποιος θα ήξερε το Λοϊζο και ποιό πολύ την κόρη του που ξύπνησε ξαφνικά και θημήθηκε τώρα τον πατέρα της ...

kats69 είπε...

ευγενεστατε φιλε μου αν διαβαζες πισω απο τις λεξεις θα καταλαβενες οτι το σχολιο μου ηταν ειρωνικο προς τη μυρσινη λοιζου.επισης εκανες το λαθος να απευθυνθεις σε εναν ανθρωπο που γνωριζει αριστα την ελληνικη μουσικη, φαινεται οτι πρεπει να εισαι πολυ ασχετος απο ελληνικη μουσικη για να μιλας ετσι για εναν απο τους κορυφαιους ελληνες συνθετες.να σε ενημερωσω οτι η αλεξιου,οπως εχει πει και η ιδια,παρακαλουσε το λοιζο να της κανει ενα δισκο.και της εκανε τον ιστορικο δισκο "τα τραγουδια της χαρουλας"(μαλιστα της εκανε και πλακα οτι δεν εισαι ακομα ωριμη να τραγουδησεις δικα μου τραγουδια).σε στιχους ρασουλη και πυθαγορα το 1979.αυτος ο δισκος ανεδειξε την αλεξιου και ηταν ουσιαστικα το ξεκινημα της καριερας της διοτι αυτος ο δισκος θεωρειται απο τους σημαντικοτερους της ελληνικης μουσικης.μην πας να μας τρελανεις λοιπον με αυτα που μας λες.ακους εκει ποιος θα ηξερε το λοιζο!!!!!μονο ενας πανασχετος μουσικα θα μπορουσε να πει κατι τετοιο.αν εχεις μουσικα επιχειρηματα να αντιπαραθεσεις καντο.σε προκαλω μαλιστα να αποδειξεις ολα αυτα που λες για το λοιζο.αν δεν το κανεις θα συνεχισω με καινουργιο σχολιο να σε εκθετω(εννοειται μουσικα βεβαια)και αυτη τη φορα με θεματα που αφορουν τον νταλαρα και το λοιζο, για να μαθαινεις και τιποτα και να μην εκτιθεσαι με τις αποψεις που εχεις.αυτα προς το παρον.

ευτυχώς πού ή βλακεία δέν είναι πόνος... είπε...

ρέ ηλίθιε πανίβλακα ποιός είσαι εσύ πού θά κρίνείς τό μάνο λοιζο? επειδή δέν σού άρεσαν αυτά πού είπε μυρσίνη έπρεπε νά πάρει ή μπάλα ένα άπο τά ιερά τέρατα τής ελληνικής τέχνης? κανένας νταλάρας καμία αλεξίου δέν θά υπήρχαν χωρίς τό λοιζο καί όλους τούς άλλους μεγάλους μάς συνθέτες.αυτό δέν σημαίνει ότι δέν είναι μεγάλοι καλλιτέχνες,αλλα είχαν τήν τύχη νά πέσουν πάνω στή μεγάλη φουρνιά αυτών τών συνθετών.δές σήμερα πόσες καλές φωνές υπάρχουν καί θάβονται επείδη δέν υπάρχει κανείς νά γράψει τραγούδια.τέλος ή μυρσίνη πολύ καλά έκανε καί απαγόρευσαι στά λαμόγια τής ιστορίας,τούς ψευτοαριστερούς απατεώνες τό καλημέρα ήλιε.

kats69 είπε...

βλεπω φιλε μου οτι επιχειρηματα δεν εχεις οποτε μπαινω στη διδικασια οχι πια να σε εκθεσω αλλα να σε μαθω λιγο ιστορια ελληνικης μουσικης γιατι την χρειαζεσαι.λοιπον.ο νταλαρας αποκαλουσε κοροιδευτηκα το λοιζο "κεφάλα" και του λεει θελοντας να τον πειραξει.κεφαλα,εσυ ποτε δεν θα μπορεσεις να γραψεις τραγουδι σαν το "μη μου θυμωνεις ματια μου" του σταυρου κουγιουμτζη.(πρωτη εκτελεση του κομματιου γιαννης πουλοπουλος).ο λοιζος την επομενη ακριβως μερα παρουσιαζει στο νταλαρα ενα απο τα μεγαλυτερα τραγουδια της ελληνικης μουσικης,το θρυλικο και αξεπεραστο "αχ χελιδονι μου"(αν δεν το ηξερες μαθετο,αυτη η τραγουδαρα ειναι του ανυπαρκτου μανου λοιζου!!) οταν το ακουσε ο νταλαρας επαθε σοκ και τον παρακαλουσε πεφτοντας σχεδον στα ποδια του να του το δωσει να το πει αυτος. ο λοιζος θελοντας να παρει το αιμα του πισω για να του το δωσει τον εβαλε τον νταλαρα να δηλωσει οτι μπορει να γραψει το ιδιο καλα και ακομα καλυτερα απο τον επισης τεραστιο σταυρο κουγιουμτζη.τα υπολοιπα σε αλλο σχολιο και με αλλους τραγουδιστες.συγνωμη για το ξυλο που σου ριχνω αλλα μονο ετσι θα μαθεις!!

kats69 είπε...

τριτο μαθημα φιλε μου και τελευταιο γιατι βαρεθηκα.οτι εμεθες εμαθες.για το βασιλη παπακωνσταντινου ο μικης θεοδωρακης ειχε πει οταν τον ακουσε για πρωτη φορα οτι αυτο το παιδι δεν κανει για τραγουδιστης αλλα για ντελαλης στη λαικη αγορα!!βεβαια μετα αναθεωρησε και εκτιμησε πολυ την αξια του.το 1974 ο λοιζος γνωριζει τον ασιμο ακομα παπακωνσταντινου και του δινει δυο μεγαλα πολιτικα τραγουδια.το στρατιωτη και τον τριτο παγκοσμιο πολεμο.ηταν το ξεκινημα μιας μεγαλης καριερας.επιμενεις ακομα λοιπον οτι αν δεν υπηρχαν νταλαρας αλεξιου κλπ κλπ δεν θα ηξερε κανεις το λοιζο? μηπως συνεβενε τελικα το αντιθετο? καλο καλοκαιρι και αλλη φορα πριν πεις κατι για θεματα που δεν τα γνωριζεις πρωτα να ενημερωνεσαι.

Ανώνυμος είπε...

αλλο νομικα θεματα αλλο πολιτιστικα μην μπερδευομαστε και φτανουμε τις κουβεντες εκει που δεν πρεπει.

Ανώνυμος είπε...

αλλο νομικα θεματα αλλο πολιτιστικα μην μπερδευομαστε και φτανουμε τις κουβεντες εκει που δεν πρεπει.

Δημήτρης Γιαννιός είπε...

Ο Λοίζος είναι ένας μεγάλος συνθέτης. Το ότι είχε κόρη δεν το ήξερα πριν διαβάσω το μανιφέστο της με το οποίο καταφέρεται κατά υου ΠΑΣΟΚ.

Ο Κουγιουμτζής είναι επίσης ένας μεγάλος συνθέτης.

Λοίζο και Κουγιουμτζή, εκτός από αυτό το τεράστιο λαρύγγι που λέγεται Νταλάρας, έχουν τραγουδήσει πολλοί, κανείς όμως με τόσο μεγάλη επιτυχία.

Ο Ακης Πάνου είναι επίσης ένας μεγάλος συνθέτης. Ούτε για αυτόν ήξερα οτι έιχε κόρη πριν σκοτώσει τον άντρα της ο Πάνου.

Οπως καταλαβαίνετε, χέστηκα για τα οικογενειακά τους, χέστηκα για τη Μυρσίνη, χέστηκα για την Ελευθερία κλπ.

Αυτοί όλοι οι "δήθεν" σοσιαλιστές που "οικειοποιήθηκαν" τα τραγούδια για τις προεκλογικές τους συγκεντρώσεις, είναι οι ίδιοι που αναρωτιόταν "πως γίνεται εσύ ένας δεξιός να ακούς το ΠΑΓΩΣΕ Η ΤΣΙΜΙΝΙΕΡΑ"; Αυτοί λοιπόν χρωμάτισαν τα τραγούδια και αυτοί ας απαντήσουν στην Μυρσίνη Λοίζου.

Ακόμα και σήμερα, κάποιοι δεν έχουν καταλάβει οτι πληρώνουμε 37 ετών λαμογιές όλων των κομμάτων, ακόμα και αυτής της "παρθένας" που λέγεται Καρατζαφέρης.

Τον Τσίπρα, τον σιχαίνομαι σαν τα σκατά μου, γιατί το μόνο που ξέρει να κάνει έιναι εκ του ασφαλούς κριτική, αλλά πολύ το χάρηκα που δεν πήγε φέτος στη γιορτή για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας ... και ο νοών νοείτω. Αλλά και πέρυσι τον σιχάθηκα που πήγε συνοδευόμενος από την μαύρη κομμώτρια, γιατί επιτέλους αυτό το "άνοιγμα" και η "αλληλεγγύη" σε κάθε είδους αναξιοπαθούντα έχει τα όριά της.

37 χρόνια ένα σκατο-σύστημα, θα το πληρώνουμε για τουλάχιστον άλλα 40, όσοι από μας ζούμε ακόμα. Και όταν βλέπω αυτό το κατάντημα στη συζήτηση και τη "λάσπη" της ανωνυμίας (Τσάτσε - σε σένα αυτό), τσαντίζομαι ακόμα περισσότερο.

Ανώνυμος είπε...

αμα παγωσει η τσιμινιερα τα μονα παιδια που δεν θα κρυωσουν και δεν θα πεινασουν ειναι του τραγουδιστη.με τοσα ακινητα που κατεχει ολοκληρα ορφανοτροφεια θα μπορουσε να στεγασει.

kats69 είπε...

πολυς κοσμος εχει την κακια συνηθεια να κρινει τους καλλιτεχνες απο το χαρακτηρα τους και αν πλουτισανε η οχι απο τη δουλεια τους. χεστηκα για το χαρακτηρα του νταλαρα και του καθε νταλαρα,ακομα περισσοτερο χεστηκα αν εχουν γινει ζαμπλουτοι με οποιοδηποτε τροπο.θα με ενοιαζε μονο αν ηταν φιλοι μου! ο κοσμος μπαινει σε αυτο το τρυπακι και δεν τον ενδιαφερει το αυτονοητο,δηλαδη το καθαρα καλλιτεχνικο κομματι και η προσφορα τους στην τεχνη.απο τη στιγμη που θα πλουτισει καποιος αυτοματος χανει την καλλιτεχνικη του αξια και γινεται κακος τραγουδιστης,κακος ηθοποιος και εν τελη κακος ανθρωπος.τρανο παραδειγμα ο αντινταλαρισμος που επικρατει τα τελευταια χρονια,κυριοι ο νταλαρας ειτε το θελετε ειτε οχι ειναι ενα πολυ μεγαλο κεφαλαιο στο ελληνικο τραγουδι και αυτο δεν θα αλλαξει ποτε! γιαυτο λοιπον ολοι εσεις να ακουτε τον κατέλη (και ολους αυτους απο τα παρατραγουδα της πανιας)που και καλα παιδια ειναι και φτωχα ειναι και τιμια ειναι!!!

kats69 είπε...

και κατι αλλο.αν εσεις που κρινετε απο αυτη τη σκοπια τους καλλιτεχνες εισασταν στη θεση τους θα το παιζατε μαριες τερεζες και προτιμουσατε το δρομο της φτωχιας και τα λεφτα σας θα τα δινατε σε κοινωφελη εργα? ασ ειμαστε λιγο σοβαροι γιατι θα τρελαθουμε εντελως απο αυτα που διαβαζουμε γενικα σε αυτη την αναρτηση. μεχρι και ο λοιζος αχρηστος βγηκε!!

Π.Τ. είπε...

"με τραγούδια για τη φτώχεια και την ξενιτιά

ρετιρέ παίρνω στην Κηφισιά"
Ρε λέτε ο Κουγιουμτζής όταν του έδινε το τραγούδι να ενούσε τίποτα;

Δημήτρης Γιαννιός είπε...

Το ότι ο Νταλάρας ανέκαθεν ήταν της κονόμας, αυτό είναι γνωστό. Οι παλιότεροι θα θυμούνται οτι όταν άνοιξε ο χώρος (? πως αλλιώς να το πω) γνωστός σαν "ΤΕΝΤΑ", το εισιτήριο είχε 700 δρχ. και τότε είχε γίνει σάλος ότι ήταν πανάκριβο και τα συναφή. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν μειώνει τον καλλιτέχνη σαν φωνή. Βέβαια είναι ίδιον της φυλής μας να ψάχνουμε το στραβό πίσω από την επιτυχία οποιουδήπτε.

Και στο κάτω - κάτω, τον Νταλάρα έχουμε στην Ελλάδα, τον Νταλάρα πληρώνουμε για ν' ακούσουμε. Δηλαδή όταν έρχεται το κάθε high class, high society, high ταδε, show στο Ηρώδειο, γιατί σκάμε αβασάνιστα τα 60 ή 80 €;

Οσο για το εισιτήριο των 700 δρχ., για να μην ξεχνιόμαστε είναι κάτι λιγότερο από 2 € σημερινά ... κάντε τώρα τις συγκρίσεις να γελάμε.

kats69 είπε...

προς Π.Τ. εννουσε τον ευατο του ο κουγιουμτζης.το ειχε πει σε μια συνεντευξη.οτι ενιωθε ενοχες που ξαφνικα απο τη συνθεση αρχισε να τα κονομαει και εγραψε αυτο το τραγουδι.μεγαλη προσωπικοτητα ο σταυρακας!!

Ανώνυμος είπε...

Σκατα εδω σκατα εκει σκατα και παραπερα πολλα σκατα φανηκανε εβρωμισε η μερα.....

Ανώνυμος είπε...

Στα μούτρα σου. Πρωινιάτικα.

Ανώνυμος είπε...

η ΤΕΝΤΑ ηταν το 1986 οι 700 δραχμες τοτε ηταν 9 πακετα Μarlboro.η 3 ημερων εξοδα για εμας του τοτε λυκειου.2μιση χιλιαρικα το μεροκαματο.αλλες αξιες τοτε αλλα μετρα και σταθμα.δεν θα τα θυμασαι γιατι ησουν μικρος.

Ανώνυμος είπε...

κανεις δεν κατηγοραει τον νταλαρα και δεν εξυμνει τον κατελη[το ονομα καπου ξερω την φυσιογνωμια του οχι]απλα να μην το παιζουμε αριστεροι και προοδευτικοι στη θεωρια.

Ανώνυμος είπε...

κανεις δεν κατηγοραει τον νταλαρα και δεν εξυμνει τον κατελη[το ονομα καπου ξερω την φυσιογνωμια του οχι]απλα να μην το παιζουμε αριστεροι και προοδευτικοι στη θεωρια.


Τα πνευματικά δικαιώματα για εικόνες ,φωτογραφίες ,κείμενα και βίντεο ,πού αναρτώνται στο παρόν ιστολόγιο,ανήκουν αποκλειστικά στούς δημιουργούς τους