Τρίτη 21 Απριλίου 2009
21/4/67 Η ελλαδα στο γυψο
Η καταληξη της ιστοριας λιγο πολυ γνωστη σε ολους. ας θυμηθουν ομως αυτοι που ξερουν και να μαθουν αυτοι που δεν ξερουν και ειδικα οι νεωτεροι, πως φτασαμε στην 21 απριλιου. ποιοι εβαλαν το χερι τους και εστειλαν την δημοκρατια στο αποσπασμα και τον ελληνικο λαο(οχι στο συνολο του,υπηρχαν και υπαρχουν ακομα και σημερα θερμοι υποστηρικτες της ¨επαναστασης" οπως αποκαλουν την χουντα οι ιδιοι) για επτα ολοκληρα χρονια στο γυψο.
Ετικέτες
ιστορια
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
25 σχόλια:
Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά!
Θα ξαναπώ πως δεν είναι χώρος για πολιτικές συζητήσεις, αλλά θα κάνω την αρχή για να ανάψω πάλι τα αίματα όπως εσείς επιδιώκετε.
Για εμένα, δεν ήταν "επανάστασις" ούτε και "χούντα", αλλά απλά δικτατορία. Κάποιοι φυλακίστηκαν κατα τη διάρκεια της 7ετίας και μετά, κάποιοι πέθαναν στη φυλακή κατα τη διάρκεια της και μετά, άδικα όμως πέθαναν για τα πολιτικά τους πιστεύω κατα τη διάρκεια της και μετά.
Όλοι αυτοί όμως, μας ώθησαν στη Δημοκρατία την οποία πρέπει να εκτιμούμε και να διατηρούμε. Θα μείνω σε αυτά...
Χρόνια πολλά σ' εμάς που ζούμε ακόμα και τώρα βλέπουμε την αδικία και το καλό της Ελλάδας, πιο καθαρά.
υ.γ. Με τον Ασωπό δεν έχει σχέση ούτε ο Μπελογιάννης, ούτε η 21η Απριλίου. Σε 7 μήνες όμως που σίγουρα θα δημοσιεύσετε αφιέρωμα στη 17η Νοεμβρίου, εκεί θα αναφερθούμε εκτενέστερα λόγω τοπικού ενδιαφέροντος...
υ.γ. Με τον Ασωπό δεν έχει σχέση ούτε ο Μπελογιάννης, ούτε η 21η Απριλίου.
.
ΔΕΝ.... ΘΑ.... ΕΙΣΑΙ.... ΚΑΛΑ.
Αγαπητέ molaiti, νομίζω ότι περίμενες την ανάρτηση αλλά εγώ δε περίμενα την απάντησή σου. Δε θα τη σχολίαζα αν πίστευα ότι είσαι μια εξαίρεση αλλά φοβάμαι ότι ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλοί με τις ίδιες ιδέες. Με λύπη γράφω τα παρακάτω:
Πρώτον, σε ενοχλεί η λέξη «χούντα». Θα παραθέσω τον ορισμό της λέξης:
«Η λέξη Χούντα έχει ισπανική προέλευση και σημαίνει σύνδεσμος ή γενικότερα διοίκηση. Ο όρος επικράτησε ιστορικά να σημαίνει ομάδες αξιωματικών που συνωμοτούν για να καταλάβουν την εξουσία με ένα στρατιωτικό πραξικόπημα, όπως π.χ. στην Ελλάδα ο Στρατιωτικός Σύνδεσμος του 1909. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε επιβαλλόμενη στρατοκρατία γενικότερα.»
Σε τι δε συμφωνείς ακριβώς γιατί δεν έχω καταλάβει;
Δεύτερον, αν όλοι αυτοί που φυλακίστηκαν κατά τη διάρκεια της 7ετίας και πέθαναν στη φυλακή μας ώθησαν στη Δημοκρατία την οποία πρέπει να εκτιμούμε και να διατηρούμε πώς γίνεται να πέθαναν άδικα για τα πολιτικά τους πιστεύω; Αναλογίσου μόνο πως ακούγονται όλα αυτά στους συγγενείς όσων φυλακίστηκαν και βασανίστηκαν (ξέχασες να το πεις) για τις ιδέες τους.
Τρίτον, με τον Ασωπό δεν έχει σχέση ούτε ο Μπελογιάννης, ούτε η 21η Απριλίου; Θες να πεις ότι στον Ασωπό υπήρχε δημοκρατία τότε; Εδώ δεν υπάρχει ούτε σήμερα όσον αφορά τη Λακωνία… !
Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα, αλλά δεν έχω το κουράγιο. Θέλω μόνο κλείνοντας να πω ότι νομίζω πως παίζουμε με τις λέξεις και όχι μόνο αλλά παίζουμε και με τη δημοκρατία και με την ελευθερία και με τις ζωές μας τελικά. Γιατί εξαιτίας κάποιων δειλών που υποτάσσονται, η βία σήμερα ασκείται με βάση δημοκρατικά συντάγματα, γι’ αυτό και αποκτά το χαρακτήρα του νόμιμου. Οι δικτατορίες είναι δίπλα μας …
φίλε molaitis αφού τσιμπάς,πρέπει να πάρεις τις απαντήσεις σου.
1.χούντα,είναι ισπανική λέξη και σημαίνει τη δικτατορία που γίνεται από στρατιωτικούς[π.χ. Φράνκο,Παπαδόπουλος,Πινοσέτ]
2.Αυτοί που φυλακίσθηκαν βασανίσθηκαν και όσοι πέθαναν,δολοφονήθηκαν για τις ιδέες τους.Κάποιοι "τυχεροί" φυσικά,πήγαν και δωρεάν διακοπές στα νησιά μας[Γυάρος,Μακρονήσι].
3.Το να εκτιμάς τη δημοκρατία και να "στρογγυλεύεις" τη χούντα δε μου φαίνεται πολύ υγιές.
4.Αν ο Ασωπός ήταν σε άλλη χώρα ή άλλο πλανήτη τότε δε θα είχε σχέση με όλα αυτά
ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΕΣ - ΕΡΠΕΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕΡΝΟΝΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΦΟΥΝ .ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΛΑΙΤΗΣ ΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ Κ.ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ .ΑΛΛΑΞΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΥΣΤΟΥΜΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΝΤΩ ΠΙΟ ΜΟΝΔΕΡΝΟ..
Ίσως στους νέους να κάνει καλό για να εκτιμήσουν τη σημερινή δημοκρατία μας (έστω και με τους γόνους των ίδιων οικογενειών). Εγώ όμως που τάζησα αυτά τα χρόνια ξανάνιωσα την ανατριχίλα του φόβου, θυμήθηκα τους διωγμούς, τους εφιάλτες και ξανααγρίεψα. Ειδικά αυτό το τελευταίο πρέπει πάλι να το ελέγξω γιατί .... έχω αποφασίσει να πεθάνω ήσυχος στον τόπο μου σε πλήρη αρμονία με το περιβάλον!
Καθώς έτσι πού τό πάς εσύ, θά μάς στείλεις πρώτους.
απο τις σημερινες ΧΟΥΝΤΕΣ ποια η διαφορα
Φιλε ανωνυμε θα σου απαντησω με ερωτηση
Σου αρκει να επιλεγεις τον ΒΙΑΣΤΗ σου?
ΑΝΩΝΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΗΚΟΣ . ΔΙΑΛΕΞΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΟ ΒΟΛΕΥΕΙ
ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Χάσαμε τ'αυγά και τα καλάθια με τους ανώνυμους νοσταλγούς.Ούυε ψευδώνυμο δεν τολμούν να βάλουν,σαν τους χαφιέδες της χούντας που κρύβονταν στα σκοτάδια.
ποτε δεν ειναι αργα ακομα και στην ηλικια των 4... ο εγκεφαλος ολο και κατι αφομιωνει.ευκαιρια λοιπον στον συντεκνο μολαιτη να μαθει την προελευση της λεξεως χουντα και να την ενταξει στο προσωπικο οικογενειακο λεξιλογιο του.για την λεξη δημοκρατια ουτε λογος το ακουσμα τον παραπεμπει στο νεα και μονο.
Ρε παιδια, απο ενα μολαιτη να μην εχουμε και πολλες δημοκρατικες απαιτησεις. Αυτο που με ανησυχει ειναι οτι ο Le PAPPILON δεν παιρνει θεση στο θεμα. Λετε να μας βγει μολαιτης; Αχ τι απο[γοητευση] θαναι για μενα, που εβλεπα εναν ανθρωπο με τοσες οικολογικες ανησυχιες κ.λ.π. κ.λ.π.
Επειδη γνωριζω πολυ καλα το φιλο Le pappilon μονο με Μολαιτη ,ακροδεξιο και χουντικο δε θα συμφωνουσε .Εξαλλου ολοι στη μικρη κοινωνια που ζουμε γνωριζομαστε καλα και ξερουμε τους αγωνες και τις δημοκρατικες ευαισθησιες του le pappilon και ολων μας.Η ομαδα που κανει αναρτησεις ειναι γνωστη και απο εκει μπορεις να παρεις την απαντηση σου πεταλουδιτσα.
για να μου πειτε ποιον πειραξε η χουντα απο τα μερη μας ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
yparxei sxoli gia tank ston Asopo?
...rotao epidei skopevo na doso panellinies. Kserete?
pros anonimo
iparxei sxoli tank alla exei 3 moria parapano apo tin sxoli ton ilithion koita min mperdefteis
Βλέπω διάλογο εποικοδομητικό. Τι να σας πω ρε παληκάρια ... Ο Dakos κατηγορεί τον ανώνυμο οτι βγαίνει σαν "ανώνυμος". Ανεξάρτητα με το αν συμφωνεί κανείς ή όχι με την ορολογία "χούντα", "πραξικόπημα", "επανάσταση" κλπ, από σήμερα θα βγαίνω και εγω με το ψευδώνυμο "Καλαμάγρα" αν δεν το έχει δεσμεύσει κάποιος και θα βάλω κατά επωνύμων και ανωνύμων.
Μην καταστρέφετε το διάλογο με "μήκη", "πλάτη" και πόσο "μακριά" την έχει την ουρά ο γάιδαρος. Είναι κρίμα.
Α, μην ξεχάσω, Καλώς σας βρήκα.
προς Dimitris Giannios
ο διαλογος που εχουμε ειναι πολυ πιο καλος απ οτι εχεις εσυ στο δικος σου blog....
Κοπιασε λοιπον, αλλα με την νοοπροπια που εχεις
θα φας καλα.
προσεχε μονο την ουρα σου, σταζει απ τα δεξια.
Α, μην ξεχασω, καλως να σε δεχθουμε "Καλαμαγρα" μας.
@ Μύγα:
1. Στο blog μου δεν έχω ανοίξει κανέναν διάλογο, ούτε είναι αυτός ο σκοπός του blog μου. Εχω την εντύπωση οτι ο ιδανικός χώρος για διάλογο είναι τα forums, αν θέλεις μπορείς να επισκεφτείς ένα το οποίο διαχειρίζομαι μαζί με κάποιους άλλους φίλους αλλά δεν ξέρω αν είναι του "γούστου" σου: www.amnizia.com
2. Θύμισέ μου σε ποιό λεξικό θα βρω τη λέξη "νοοπροπία" γιατί δεν την καταλαβαίνω.
3. Για την ουρα μου που στάζει απ τα δεξιά τη μέτρησες με κλισιοδείκτη; Η μήπως έχεις το συνήθειο να κολλάς ετικέττες στον κόσμο;
προβοκατωρ στο μπελογιαννη "κενταγες",εδω βλεπω σωπαινεις
βλεπω τα κομματικα ακομα και σε αυτο το σαιτ καλα κρατουν μπραβο,νομιζω οτι δεν ειναι σωστο σε μια τετοια σελιδα να μιλατε κομματικα αλλα μονο για το καλο του τοπου
ανωνυμε ποιο τοπο και ποιο καλο? εδω μας βαλανε 33ευρω το στρεμα ΕΤΑΚ λες και ειμαστε το κολονακι!! και ο δημος κοιμαται τον υπνο του δικαιου.αλιμονο σε αυτους που εχουν αγροτεμαχια εντος σχεδιου
Δημοσίευση σχολίου