Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

ΔΙΑΛΕΙΜΑ (αδελφια προς τι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος)

O MEΘΥΣΜΕΝΟΣ (Υ)ΙΟΣ

Τελειωσε κι η αντιβιωση
που παιρνα για μια ιωση,
δεκα μερες ο καημενος
απ το ποτο αποκλεισμενος.

Η παρεα μου μ αστεια
επινε επινε αραδα.
Μα εγω, μες στην νηστεια,
τσαι και πορτοκαλαδα.

Κι αν τα οινοπνευματωδη
ειναι στις ιωσεις λυση,
φερτε τσιπουρο, χταποδι
μηπως ο ιος μεθυσει
ζαλιστει....και με αφησει.

Σε ολους τους υιους (και οχι μονο) που ταλαιπωρηθηκαν
η ταλαιπωρουνται απο ιους ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ

ΔιαΤηλ.

3 σχόλια:

Γεροδάσκαλος είπε...

Ρε μεγάλε ΔιαΤηλ., επιχειρείς ανταγωνισμό με τον Καβάφη;
Ελπίζω σε λίγες μέρες να δεχτείς την πρόσκλησή μου για πιοτό και πολύ-πολύ κουβέντα.

ο χωριατης είπε...

Για κουβεντα πολυ, για ποτο αποκλειεται.ΔιαΤηλ εισαι απο τις πιο αυθεντικες, αξιολογες και ευαισθητες φιγουρες της κοινωνιας του χωριου .Αυτο εκφραζετε και στις γραφες σου.Για τον ανταγωνισμο αν και δασκαλος ,επεσες εξω,οι ανταγωνιστικοι τυποι ακολουθουν αλλες πορειες κοινωνικες...ΔιαΤηλ καλη συνεχεια.

Γεροδάσκαλος είπε...

Χωριάτη έχεις ΑΠΟΛΥΤΑ δίκιο σε όλα. Απλά ζητώ κι' εγώ το δικαίωμα στο "πείραγμα", που τόσο πολύ μου άρεσε στον gatosdk. Πείραγμα ακόμη και του ΜΕΝΤΟΡΑ των εφηβικών μου χρόνων.


Τα πνευματικά δικαιώματα για εικόνες ,φωτογραφίες ,κείμενα και βίντεο ,πού αναρτώνται στο παρόν ιστολόγιο,ανήκουν αποκλειστικά στούς δημιουργούς τους