Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Τιμή ανά τετραγωνικό μέτρο οικοπέδου δήμου ή κοινότητας, έτους 2009, στις περιοχές όπου δεν εφαρμόζεται το αντικειμενικό σύστημα

Μολις πληροφορηθηκαμε οτι με εγκυκλιο 2 Σεπτεμβριου 2009 του υπουργειου οικονομικων αναπροσαρμοζεται ο συντελεστης ΕΤΑΚ σε επτα Δημους μεταξυ των οποιων περιλαμβανεται και ο Δημος Ασωπου.
Εδω θα δειτε το πληρες κειμενο της εγκυκλιου
Βεβαια ειναι σε εξελιξη και η διαδικασια καθορισμου αντικειμενικων αξιων στο Δημο Ασωπου οπως πληροφορηθηκαμε απο τον Δημο.

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Ασχολείστε με την ΤV ;;;;

Τώρα που είδαμε τι παθαίνουν όσοι ασχολούνται με το internet,
ας δούμε και τι παθαίνουν όσοι ασχολούνται με την TV.


Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

Ασχολείστε με.. το Ίντερνετ;;;;..

1. ΕΘΙΣΜΟΣ: Σε 'οτιδήποτε κυκλοφορεί εκεί μέσα" από chat με αγνώστους και ασυγκράτητα ψώνια με την πιστωτική, κόλλημα με παιχνίδια, πορνογραφία, μέχρι προσηλυτισμό και παρανομίες "νέας γενιάς" (δες heroinware), που μπορεί να έχουν ολέθριες συνέπειες.

2. ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑ ΑΝΩ ΑΚΡΑ. Τενοντίτίδες (η πιο συχνή), σύνδρομο στον καρπό και στις φάλαγγες των δαχτύλων, μόνιμα πιασίματα στο λαιμό και στο σβέρκο, ένα σωρό πόνοι αρθρώσεων και μυών.

3. ΠΑΡΑΦΟΡΗ ΟΡΓΗ. Από το ανώνυμο σχόλιο που άφησε κάποιος στο μπλογκ σου, μέχρι το μπούχτισμα από την υπερπληροφόρηση.

4. ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΤΟΥ FACEBOOK. Σύμφωνα με την "Daily Mail" το Faceboook είναι υπεύθυνο για άγχος και κατάθλιψη στα 13χρονα και 14χρονα κορίτσια. Στις μεγαλύτερες ηλικίες η αναταλλαγή και επανάληψη των ίδιων φράσεων ξανά και ξανά (ειδικά όταν πρόκειται για ερωτικές απογοητεύσεις) προκαλεί κατάθλιψη.

5. ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΜΙΝΧΑΟΥΖΕΝ. Η συνήθεια να διασπείρεις ψεύτικες ειδήσεις σε chatrooms και social network groups για να προκαλέσεις το ενδιαφέρον και τη συμπάθεια. ΄Ενα μεγάλο μέρος από τις προσωπικές τραγωδίες, αρρώστιες, βιασμούς και κακοποιήσεις υφίσταται μόνο στο μυαλό των "θυμάτων".

6. ΘΡΟΜΒΩΣΗ ΤΩΝ ΦΛΕΒΩΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΑΚΡΑ. Η παρατεταμένη ακινησία των ποδιών (όταν είσαι καθιστός) και η ελάχιστη λήψη υγρών προκαλεί ό,τι και το "σύνδρομο της οικονομικής θέσης" στα αεροπλάνα.

7. ΠΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. Από την κακή στάση του σώματος για πολλές συνεχόμενες ώρες.

8. ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΙ. Πολλοί και διαφορετικών τύπων. Από την υπερένταση, από το άγχος.

9. ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΥΠΟΧΟΝΔΡΙΟΙ. Με τη δυνατότητα που δίνει στον καθένα να ψάξει για στοιχεία που εξηγούν τον κάθε πόνο μπορεί να φρικάρει τον υποχόνδριο και να προκαλέσει κρίσεις πανικού. ΄Ενα απλό φτάρνισμα μπορεί να υπονοεί πολύποδα στη μύτη (κακοήθη) ή διφθερίτιδα.

10. ΠΟΝΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. Από μυωπία (αν είσαι στην ηλικία) μέχρι έντονους πόνους (ευτυχώς είναι το λιγότερο σοβαρό από όλα, γιατί, αν απομακρυνθείς από την οθόνη, συνήθως εξαφανίζεται.

Άραγε το blogging τί μας προκαλεί;;;

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Προσπάθεια


Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ασωπού προσπαθεί να δημιουργήσει μια βάση ψηφιακής καταγραφής της πολιτιστικής κληρονομιάς του χωριού μας που θα αποτελέσει τον κορμό του διαδικτυακού του τόπου που ελπίζει να φτιάξει σύντομα. Όπως όλοι γνωρίζουμε, μια σημαντική συνιστώσα αυτής της κληρονομιάς είναι τα τραγούδια που έλεγαν οι πρόγονοί μας στις ταβέρνες και τα πανηγύρια του χωριού μας. Ένα μεγάλο μέρος από αυτά έχει καταγραφεί από τον μπάρμπα Γιώργο Σταθάκη του Ηλία (το Λυρατζή). Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη για την προθυμία του να προσφέρει και να τραγουδήσει τη συλλογή του. Ελπίζουμε και άλλοι συγχωριανοί μας να τον μιμηθούν και να προσφέρουν κάθε μορφής πολιτιστικό υλικό έχουν,για να καταγραφεί ψηφιακά (το πρωτότυπο φυσικά θα τους επιστραφεί).
Προσωπικά θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου τόσο στον μπάρμπα μου το Γιώργο όσο και στη θεια Ποτίτσα για την φιλοξενία τους και την υπομονή που έδειξαν στη μακροχρόνια προσπάθεια ηχογράφησης των τραγουδιών. Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στη Μ. Γ. Κ. για τη σημαντική βοήθειά της και τις εύστοχες παρατηρήσεις της. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τη δασκάλα μας Μ. Π. Κ. που δέχτηκε τον επίπονο ρόλο του συντονιστή της συλλογής και ψηφιακής καταγραφής των πολιτιστικών αντικειμένων.
Χ. Ν. Ρ.

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Παυλοπέτρι: H αρχαιότερη βυθισμένη πόλη του κόσμου

Lost Greek city that may have inspired Atlantis myth gives up secrets



Στις νότιες ακτές της Πελοποννήσου αποκαλύπτονται τα μυστικά μιας πανάρχαιας πόλης που μπορεί να έδωσε το έναυσμα για τον μύθο της Ατλαντίδας, γράφει μεγάλη ανταπόκριση της Guardian. Το δημοσίευμα αναφέρεται στο Παυλοπέτρι κοντά στην Νεάπολη Λακωνίας.

Η καταποντισμένη πόλη χρονολογείται από την εποχή των μυθικών ηρώων του Ομήρου. Η μεικτή ομάδα Ελλήνων και Βρετανών αρχαιολόγων αποκαλύπτει σιγά-σιγά τα μυστικά μιας πόλης με απίστευτο πλούτο και χλιδή.

"Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για την αρχαιότερη βυθισμένη πόλη του κόσμου", δήλωσε ο Δρ. Τζον Χέντερσον, καθηγητής υποθαλάσσιας αρχαιολογίας του πανεπιστημίου του Νότινγχαμ. "Τα ευρήματα χρονολογούνται από το 2800 έως το 1200 π.Χ, πολύ πριν την Κλασσική εποχή του ελληνικού πολιτισμού".

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι η αρχαία πόλη που έχει έκταση 30 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων βυθίσθηκε περίπου στα 1000 π.Χ. Αν και ανακαλύφθηκε από βρετανό ωκεανογράφο πριν 40 χρόνια, μόλις τώρα οι επιστήμονες, με την βοήθεια ψηφιακής τεχνολογίας, κατάφεραν να καταγράψουν τα ερείπια στον βυθό.

Αυτά που ανακάλυψαν ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, σημειώνει η Guardian. Βρήκαν μια πόλη με κτήρια, πλατείες, δρόμους και μνημεία. Ο βυθός είναι γεμάτος με διασκορπισμένα αγγεία. Στην ίδια περιοχή εντοπίστηκε μεγάλο κτίριο, μήκους 35 μέτρων, που μάλλον αποτελούσε έδρα και κατοικία της πολιτικής ηγεσίας της πόλης.

"Βρήκαμε κεραμικά που χρονολογούνται από την προϊστορική εποχή. Αυτό δείχνει ότι η πόλη υπήρχε εδώ και 5 χιλιάδες χρόνια. 1200 χρόνια παλαιότερα από ότι αρχικά πιστεύαμε", δήλωσε ο Χέντερσον.

Όπως γράφει η Guardian οι επιστήμονες προσπαθούν να βρουν την απάντηση στο ερώτημα γιατί βυθίσθηκε η πόλη. Υπάρχουν τρεις θεωρίες. Η πρώτη είναι ότι ανέβηκε σταδιακά η στάθμη της θάλασσας, η δεύτερη ότι υποχώρησε το έδαφος και η τρίτη ότι βυθίσθηκε από τσουνάμι.

"Μάλλον πρόκειται για ένα συνδυασμό των δύο πρώτων", δήλωσε στην βρετανική εφημερίδα ο Δημήτρης Σακελλαρίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Ωκεανογραφίας.

ΔΕΙΤΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΕΝΤΕΡΣΟΝ



Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Προκήρυξη για την χορήγηση υποτροφιών

Ανακαλύψαμε τυχαία την παραπάνω προκήρυξη υποτροφιών γιά παιδιά κατά κύριο επάγγελμα γεωργών,κτηνοτρόφων,μελισσοκόμων και αλιέων .Επειδή υπάρχει ακόμα χρόνος για υποβολή αιτήσεων το δημοσιεύουμε ...
Ίσως μερικοί εμπίπτουν στους όρους της προκήρυξης.

Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο για να διαβάσετε την προκήρυξη.

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

πιασ' το με το στομα

Σας αρέσουν τα παλιά ροκ σόλα της κιθάρας;
Ακόμη κι αν είναι παιγμένα χωρίς κιθάρα;
Ομολογώ πάντως οτι ο πιτσιρικάς έχει κότσια.
Θέλει κότσια να το κάνεις αυτό μέσα σ' ένα
πλήρες ροκ συγκρότημα.

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Dead All Along


Μία μικρή ιστορία από τον Giles Timms

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Το διαβασαμε Μας αρεσε Το αναδημοσιευουμε

Subject: ΑΡΘΡΟ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ




«Μηδέν στο πηλήκιο»!
Tου Χρηστου Γιανναρα
Ναι, το είπε ο ανελλήνιστος: «Και τι κατάφεραν οι αντίπαλοί μας; Μηδέν στο πηλήκιο»!
Υπήρξε υπουργός Παιδείας, υπουργός Εξωτερικών, ετοιμάζεται να είναι αυριανός πρωθυπουργός των Ελλήνων. Και δεν ξέρει να ξεχωρίσει το «πηλίκον» (αποτέλεσμα της διαίρεσης δύο αριθμών) από το «πηλήκιο» (στρατιωτικό κάλυμμα της κεφαλής).
Η Ελλάδα δεν είναι ούτε γεωγραφία ούτε Ιστορία αλλοτριωμένη σε ιδεολόγημα. Είναι στάση ζωής και νόημα ζωής σαρκωμένα και τα δύο στη γλώσσα. Οσο υπήρχαν Ελληνες, πρώτη ανάγκη είχαν: «Ελευθερία και γλώσσα» (Σολωμός). Ελευθερία είναι η κατακτημένη ετερότητα, η ανάγκη να είσαι ο εαυτός σου, να αυτοκαθορίζεσαι, όχι να σε διαφεντεύουν άλλοι. Και η γλώσσα σαρκώνει την ετερότητα, καθιστά τον αυτοκαθορισμό κοινή, κοινωνούμενη πράξη.
Ο ανελλήνιστος πολιτικός αρχηγός δεν ξέρει να ξεχωρίσει το «πηλίκον» από το «πηλήκιο». Πώς να εμπιστευθούμε ότι καταλαβαίνει πού βρίσκονται τα γλωσσικά σύνορα της ελληνικής ετερότητας: ποια η διαφορά (βιωματικού φορτίου αιώνων) ανάμεσα στην «κοινωνία» και στη «societas», στη «δημοκρατία» και στη «respublica», στον «λόγο» και στη «ratio», στην «αλήθεια» και στη «veritas», στο «πρόσωπο» και στην «persona», στον «νόμο» και στη «lex». Και αν στις διαφορές αυτές δεν έχει ριζωμένα παιδικά βιώματα πατρίδας, τι θα υπερασπίσει σαν πρωθυπουργός; Το ακαθάριστο εθνικό προϊόν και την κατά κεφαλήν καταναλωτική ευχέρεια; Αλλά τότε ας δικτυωθεί καλύτερα η οικογένειά του να τον κάνει πρωθυπουργό σε κράτος με γλώσσα (και συνείδηση) δίχως ετερότητα - σε κανένα Βέλγιο ή Λουξεμβούργο.
Οι επερχόμενες εκλογές, στις 4 Οκτωβρίου 2009, θυμίζουν κάτι από τις αποφράδες εκείνες του Νοεμβρίου 1920, τότε που οι Ελληνες, ασυλλόγιστα και φανατισμένα, όδευαν προς τη συμφορά. Σαν οσμή και τώρα στην ατμόσφαιρα η ανατριχίλα από το κακό που συνοδεύει πάντα την αλογία και την τυφλότητα. Και μάλιστα χωρίς να υπάρχει σήμερα αμφιλεγόμενος ηγέτης, δίλημμα για τον λαό. Μια παράδοση στόχων αλήθειας και ποιότητας ζωής τρεισήμισι χιλιάδων χρόνων παραδίνεται (από αμηχανία, αγανάκτηση ή απερισκεψία) στα χέρια ενός ανθρώπου που δεν ξέρει να ξεχωρίσει το «πηλίκον» από το «πηλήκιο».
Δεν φταίει που είναι ανελλήνιστος ο μεθοδικά κατασκευασμένος «ηγέτης». Δεν είχε παιδικά βιώματα πατρίδας στην Ελλάδα ούτε γλώσσα μητρική τα ελληνικά. Το κρίμα και η ιστορική ευθύνη είναι των παραιτημένων από τη σκέψη και την κρίση τους ψηφοφόρων. Ο ίδιος απέδειξε απροσχημάτιστα πόσο έτοιμος είναι να απεμπολήσει κοιτίδες της ελληνικής πρότασης πολιτισμού, όταν προπαγάνδιζε, δίχως αιδώ ή λύπη, την εξωφρενική πλεκτάνη του Σχεδίου Ανάν για την Κύπρο. ΄Η, πριν από λίγες μέρες, με τις δηλώσεις του εκπροσώπου του για το Σκοπιανό.
Στην προεκλογική του εκστρατεία μιλάει μόνο για λεφτά, πώς θα μπουκώσει τον Ελλαδίτη της παρακμής με ψευδαισθητική ευζωία. Ούτε λέξη για τις τουρκικές έμπρακτες (καθημερινής βίας) απαιτήσεις κυριαρχίας στο Αιγαίο, για τα πολιτικά καμώματα του «κομμουνιστή» (αλλά νατοϊκής ποδηγέτησης) προέδρου της Κύπρου να νεκραναστήσει, μαζί με τον Ταλάτ, την εκτρωματική πανουργία του Ανάν. Ούτε σχολίασε ποτέ (όπως και κανένας Ελλαδίτης πολιτικός) τον προγραμματικό αφελληνισμό της παιδείας και των θεσμών στην Κύπρο από το καθεστώς Χριστόφια.
Το ορθολογικό συμπέρασμα είναι αδυσώπητο: Η ελληνικότητα της Κύπρου, η ελληνικότητα του ονόματος Μακεδονία αφήνουν παγερά αδιάφορο τον αυριανό πρωθυπουργό της Ελλάδας. Τι φυσικότερο να τον αφήνει αδιάφορο και η ελληνικότητα του Αιγαίου, της Θράκης, του Καστελλόριζου, της Λήμνου, της Μυτιλήνης. Με ανελλήνιστη ηγεσία, βουβή και άλαλη για τα εθνικά θέματα, ο ορθολογισμός μεταγγίζει τον φόβο της σαφέστατα επαπειλούμενης συμφοράς. Γι' αυτό και οι επερχόμενες εκλογές θυμίζουν κάτι από τις αποφράδες εκείνες του 1920, έχουν μια πρόγευση φόβου προσφυγιάς, ξεριζωμού, ίσως αίματος. Τα σημάδια της πολιτικής «σταδιοδρομίας», ώς τώρα, του γλωσσικά ανελλήνιστου μάλλον βεβαιώνουν ότι, αν γίνει πρωθυπουργός, η «λύση» του Κυπριακού, του Σκοπιανού, της μοιρασιάς του Αιγαίου θα επιβληθεί μέσα σε εβδομάδες ή ελάχιστους μήνες. Ομως Θρακιώτες, Καστελλοριζιοί, Μυτιληνιοί, μέσα στο περίπου 40% των Ελλαδιτών ψηφοφόρων, χοροπηδάνε, με πράσινες σημαιούλες, κάτω από το μπαλκόνι του ξενότροπου κομματάρχη διαδηλώνοντας την ίδια εκείνη επιλογή του 1920: «Μικράν Ελλάδα», συρρικνωμένη, και ούτε λόγος για «έντιμον» - σήμερα τη θέλουμε «πάροχον καταναλωτικής ευχέρειας».
Εναλλακτική λύση; Μα είναι φανερό πως δεν υπάρχει, ο ανελλήνιστος δεν έχει αντίπαλο. Η «Νέα Δημοκρατία» έχει τελειώσει πολιτικά, ήταν είκοσι χρόνια ανύπαρκτη ως αντιπολίτευση και πέντε χρόνια ανύπαρκτη ως κυβέρνηση. Σίγουρα δεν μπερδεύει το «πηλίκον» με το «πηλήκιο», αλλά έχει πια αποδείξει, επί είκοσι έξι χρόνια, ότι είναι το ίδιο ή και πιο θεαματικά ανελλήνιστη: στα μπλα-μπλα που με στόμφο εκφέρει και στα αυτοκτονικής ατολμίας διαχειριστικά της ενεργήματα. Δεν πιστεύει αυτό το κόμμα σε τίποτα, το μόνο που ήθελε, και προσπάθησε υστερικά, ήταν να γίνει ΠΑΣΟΚ. Και δεν τα κατάφερε. Αποδείχτηκε, εκτός από εξωφρενικά ανίκανη, και ανήκεστα φαύλη.
Μένει ακόμα μία εβδομάδα ώς τις εκλογές. Η πορεία της χώρας είναι προδιαγεγραμμένη, όσοι οσφραίνονται τα επερχόμενα νιώθουν ανήμποροι να αναχαιτίσουν την αλογία. Για την εξαφάνιση των «εθνικών» θεμάτων και της άμυνας από την προεκλογική ατζέντα θα μπορούσε να έχει υπάρξει κάποια παρήγορη παρέμβαση (συμβολική αντίσταση συλλογικής αξιοπρέπειας) της Ακαδημίας Αθηνών, της ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, της ηγεσίας της Δικαιοσύνης. Εχει μάλλον χαθεί η επίγνωση ότι μπροστάρηδες στην κοινωνία δεν μπορεί να είναι μόνο οι ανυπόληπτοι επαγγελματίες της εξουσιαστικής μονομανίας και ιδιοτέλειας.
Τουλάχιστον, στην εβδομάδα που απομένει, ας μπορούσε να εμφανιστεί ένας τίμιος και ανυστερόβουλος «εκλογολόγος» από αυτούς που σπουδάζουν την σε βάρος μας πανουργία των εκλογικών νόμων, να μας συμβουλέψει: Ποια είναι η αποτελεσματικότερη οδός για να αποτραπεί η αυτοδυναμία του ανελλήνιστου: Η αποχή; Η υπερψήφιση εξωκοινοβουλευτικών κομματιδίων «της πλάκας»; Το λευκό; Το άκυρο;
Στη δεκαετία του 1950 ή '60, αν ένας πολιτικός μιλούσε για «μηδέν στο πηλήκιο» θα είχε τελειώσει αυθημερόν την καριέρα του μέσα στον γενικό καγχασμό. Η γλωσσική ευαισθησία ήταν τέτοια, που επέτρεπε στο χιούμορ του Μποστ να λειτουργεί καθολικά στην ελληνική κοινωνία και να σπάζει κόκαλα. Σήμερα, μια σατυρική ιδιοφυΐα με τη γλώσσα του Μποστ δεν θα προκαλούσε ούτε μειδίαμα. Μέσα σε πενήντα χρόνια οι Ελληνες ξεριζώθηκαν μεθοδικά από τη συνέχεια της γλώσσας τους, από την κοινή σάρκα και κοινωνούμενη πράξη του αυτοκαθορισμού τους, της ετερότητάς τους.
Αυτή η απώλεια φαίνεται πως πρέπει να μετρηθεί και με εδαφική συρρίκνωση. Το ιστορικό τέλος ιστορικών λαών πάντοτε εντοπίζεται και χαρτογραφημένο.

....ξίφει τον δεσμόν λελυσθε.... Αλέξανδρος ο Μέγας

Τα πνευματικά δικαιώματα για εικόνες ,φωτογραφίες ,κείμενα και βίντεο ,πού αναρτώνται στο παρόν ιστολόγιο,ανήκουν αποκλειστικά στούς δημιουργούς τους